Vill ha & datum…

Tjo motherfuckas!

Dagen började nice med lite paket och flyt. Dagen kommer förmodligen sluta nice också! Harry, åh HARRY!!

I dag är det en månad som vi har varit hemifrån.
Det är fyrtifyra dagar tills vi ska hem.
Det är sju dagar tills mina päron kommer hit och softar med mej och Carl.
Det är sju dagar tills vi får våran lön! Efterlängtad! Då vill man leva iaf!
Det är två, eller tre veckor tills Calles päron kommer hit också!
Och på ungefär en månad och en vecka kommer Bajsi och Alle och eventuellt två till hit och softar sönder!! :D Phett nice!

En annan kul grej är att i går var det 100 dagar sen vi klippte oss hemma hos mej. Jag snaggade tre mm och Calle gjorde ngn fuckad tuppkamsgrej! Anledningen till att jag snackar om hår just nu är att jag och Fredde ingick i en liten pakt innan vi for, att inte klippa oss på hela sommaren. Det kommer att se förjävligt ut innan jag kommer hem men fuck that! Kul grej. Och utan att Calle egentligen ville så har han på ett sätt gått med i pakten också. Fast på hakan! Han glömde sin skäggtrimmer hemma och kan inte raka sej med hyvel för att hans hud får HIV. Så hans skägg skulle ärligt funka bra som dörr matta eller piruk just nu!

När mina päron kommer hit så har vi sammanställt en liten lista på saker som dom måste köpa med sej från Sverige som vi måste ha för att leva:
1. Trimmer
2. Kräm (j-gubb)
3. Cigg (Calle)
4. Ravioli
5. Obs färdiga pannkakor
6. Lätt dryck
7. Head & Shoulder Dry Scalp Care (jag)
8. Deodorant
9. Jag tror att det var ngt mer också, men det har min administrativa morsa koll på isf!
10. Måste skriva en punkt till, pallar inte ha en lista med nio punkter bara! :/
samliaktbalk<3

Det fick bli hemmaskrov igen till middag och på T minus 30 minuter blir det bussen in till stan. Calle ska dra och softa med Postensvennarna och efter HP ska jag möta upp dom nånstans i världen!

Fan, nu hann jag inte spela Monkey Island heller som jag ville. Jag powernäpade för länge tror jag? :/
Det blir att gittish nu!


Höres som få…

pees
2009-07-17 @ 19:05:10

Kommentarer
Postat av: Karja, kl. 17:36:26, 2009-07-19.

jag kommer troligtvis till er tillsammans med bajsi och alle! :D


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0