Äventyr av rang…

Tjo mf…
Skriver från bilen med mitt modem, det går rent någe snabbt! :/

Men riktigt nice kväll igår! :)
Jag, Calle och Lasse drog till Bollnäs igår på ett ställe som gick under namnet 'Tranan'. Allt i baren för 25 spänn, så det var ju… kul… för alla andra…

Vi hann typ inte vara där så länge eftersom skiten stängde 01.00! Vi var tvungna att vända efter en halvmil på vägen dit för hämta min kamera som jag glömde såklart. Och det var väl iallafall bra att vi gjorde det! :)

jonas @ dansgolvRigg?calle lancevg lance vägg

Efter Tranananannaaan blev det Max.
Max i Bollnäs sög: Dryg personal, ingen smälltost här heller? :O Men det som vägde upp var att jag träffade ingen mindre än… tro det eller ej… Fänrik Therese Jonsson! :D
För er som inte vet vem det är så är det ett av mina favoritbefäl som jag hade i Boden. :) Riktigt roligt att träffa hon! :D Fast det första hon sa var typ; "Om du berättar för nån att vi träffades så dräper jag dej!".
Det är gamla Fk. Jonsson det. ;) 

Följande händelse tjatade Jonas om sen vi kom till Bollnäs. Han skulle hoppa näck och full från 10 m på en utebadplats.
Bilderna talar för sej sjävla som en schitzofren.

lance, vg badbadthornjonasbad@torncalle upp ifrånjonas på stegejumpfostret


Här kommer bilder som jag dedikerar till Johan 'Mo' Olofsson.
Mellan Bollnäs och Söderhamn finns det tydligen ett litet soft ställe som heter Mo! :D Och vi vart ju tvungna att plåta såklart.
Varsågod Molle! :) (Calle sprang över åkern btw för att ta sista bilden, och det fuckade upp hans nya skor! Haha! :D).
Mo skyltMo bussskyltMo skolaHollyMood

Just nu är vi påväg till Falun nu för att överraska, eller försöka överraska min lumpenbroder Thaer [Taor] Al-Sayed. Får se om vi ens hittar han! ;) haha
Sen bär det av ner till Kivelä i Nora och Örebro! :)


Det är svårt att skriva kort när det händer så mkt när man är på äventyr! :D


Hørs!

pejs
2009-06-18 @ 13:10:01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0