Berg i Bergen…

Hei gutter og jenter…

Soft dag på jobbet igen. Både språket och arbetsuppgifterna går lättare och lättare, även om vi fortfarande sitter bredvid och kollar på. Eller vi gör ju typ allt som alla andra gör, förutom att framföra sjävla fordonen.

Packar paket, skannar paket, flyttar paket, levererar paket. Det kommer ju att vara döden att hitta till alla adresser, men som med allt annat så lär man sej väl tillslut tot!

Jag fick prova köra lite i dag faktiskt. Min handledare(!) Torunn skulle göra privata ärenden så jag fick softa med en satt, pratglad (norska), kvinna vid namn Tone. Och hon frågade rätt ut om jag ville prova köra. Ja? Svårt? :D Men det vart bara en två-paket-rutt. Men ändå!


På våra dagliga kvällspromenader så har jag och Carl kommit fram till att det är riktigt fucked up vägsystem här.
Okej, serpentinvägar, haha, jätte kul. Men det här: inte kul!! Det här är serpentinvägar of death… ingen lek! Upp, ner, upp, ner, venstre og høyre!

Hus i Bergen
Här bor vi, okej?

Väg till hus i bergen, norge
Så här kommer vi hem, okej?

Det är helt seriöst rent någe kort bit tot? :O Dock när man ska söder ut (på kartan) så rullar man typ bara ner! :D
Och det är en mkt kortare väg ner också, men den är så klart enkelriktad? Så när man ska upp igen får man ta the Serpentine Road of infinite destruction of doom!! :S


Efter jobbet tänkte vi dra ner på stan men det blev inte vi softade sönder ist! :P Vi provade att lägga oss ute och sola lite, men det gick åt helvete. Gräsmattan lutar typ 75 grader och det var typ myror och shit över allt!
Så vi tänkte fuck that!

Vädret i dag: Typ 30°C i solen. Say no more! :D Det blir fan shorts imorgon på jåvveht.

Här är lite bilder från kvällens dagliga prom…
tunnlarBroBrostartSerpenskogsdungeviewMotOyjordenview IgenHus med bergSkor tot
Älska mina whacka skor for ever! Hustlade morsan och tog med dom ändå! :D


Oh, by the way, vad tycker ni om min nya 'design'? Min nya 'header'? haha ^o) Tänkte fråga det dir jag la upp den men glömde!
Mkt softare med lite färger än den förra som var helt död!
Och jag skippade namnet också. Vadå intolerism? Fredde du kanske kan svara på vart du fick det ifrån? :D 

Nu ska jag gå och lägga mej. Eller lägga mej och lägga mej? Jag vet inte? :P


HøœörZ

piis
2009-06-24 @ 23:40:41

Kommentarer
Postat av: Mamma K, kl. 09:46:24, 2009-06-25.

Jättebra header om du vill veta vad jag tycker!

De där skorna kan få en mamma att gråta, men det finns det som stör mer, faktiskt. Hängtöntbrallorna!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0