En uke…

Tjo motherfuckas…

Nu har vi varit här i en vecka (vi kom hit i lördagsnatt eller i söndagmorgon om man vill).
Enligt mina beräkningar så ser det väl ut så här:

Sextiofyra dygn kvar till den trettioförsta augusti. Så, sextiofyra delat på sju är lika med nio komma ett, fyra, två, åtta, fem! Alltså, nio veckor och en dag tills vi kommer hem!
Eller om man har en annan etnisk tillhörighet och inte räknar veckor, så här många minuter är det kvar: á 92 160.

Som ni ser så la jag till en sån där keff nedräknare i sidofälltet, bara för kul skull! :D


Igår fick bli en kväll hjemme istället för ute i byen. Dels för att det kostar en del om man ska ta bussen ner eller om man tar med sej bilen och råkar glömma den i ett P-hus. 170 nok in sek = 204.849861 sek!!

Det är lätt hänt att det blir mkt TV-tittande när man softar hemma. Vi zappar mest mellan Discovery och Disney Channel.
På Discovery är det oftast LA-, eller Miami Ink, Street Costums eller nått 'hej-vi-bygger-en-jättelång-bro-program'.
Program för tuffingar (som vi)!

Det blir en helt annan sak när vi väl byter över till Disney Channel. Vi snackar Hannah Montana, Camp Rock, H2O, Cheetah Girls!! Riktigt bra grejer…
Sen lyckas Calle klämma in lite av sitt favoritprogram på Animal Planet också, Animal Rescue…


NÖRDVARNING!
Jag fastnade dock framför datten igår för att jag höll på med min iPhone som hade gett upp. Jag hade inte uppdaterad den sen 2.2.1! Men nu fick jag in iPhone OS 3.0, och jailbreakade också.
Jag hade en säkerhetskopia som jag skapat innan jailen men jag fick inte in dom appsen som jag hade tankat från Installous med 2.2.1!! Men jag donade lite en stund och nu ser det ut som vanligt igen (nästan!):

iphone1iphone2iphone3iphoen4


Söndag i dag. Inte så ball. Ballare med måndag. Då får man reppa Posten.
Vi har bara softat hemma hela dagen, sett på TV, käkat lite varma mackor och svettats! 

Det börjar fan vara åtta, nio timmar sen man käkade. Ska se om det finns ngt enkelt att göra (förmodligen nudlar?).
På tal om nudlar, det börjar vara lite lite bilder i inläggen. Så jag kan posta två bilder som jag tog på verandan på jobbet, innan jag somnade där uppe i solen! 

varandar jobbethus jobbet

Är tillbaka imorgon efter jåvveht…


hØrs!

puss
2009-06-28 @ 22:38:16

Kommentarer
Postat av: fallos, kl. 09:53:35, 2009-06-29.

hahahaha... animal rescue ^^

btw, för att få programmen tankade med installus måste du installera AppSync eller vad det heter..

Postat av: karja, kl. 10:01:09, 2009-06-29.

ser ingen nerräknare i sidofältet :(

ni måste ju fan bestiga det där berget! skulle nog vara äckligt jävla cpgrym utsikt :)

vi hörs, peeeaaaceeee!

Postat av: karja, kl. 10:02:32, 2009-06-29.

nedräknare*

Postat av: Anna, kl. 13:58:58, 2009-06-29.

Haha så söt nedräkning:) ja behöver ingen för ja kommer hem idag:P skit tråkigt att inte du är hemma men vi ses väl då ni ska hem igen:P?

Postat av: S to the aander!, kl. 17:30:08, 2009-06-29.

"Gigantiska byggen" FTW!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0