Fail…

Yo bitches!

Sämst dag på jobbet i dag. Allt gick trögt. Kanske var en aning trött. Och resultatet av det:

1. Koncentrationssvårigheter.
2. Osocialhet (ord?).
3. Trånga serpentinvägar = buskar och träd i bilen.
4. Släpper upp kopplingen för snabbt. BRRKRRAGAGA, i med tvåan…

Det absolut bästa av allt:
5. Kommer hem och märker att jag har glömt att lämna in min postbilsnyckel på terminalen…!!!!!!!!!!!!! DÖD………

6. Sju km tillbaks till Posten!!
7. Lämna nyckel…
8. Sju km hem…
9. Bilkö i en och en halv timme.

10. Jag vet inte varför jag fortfarande skriver en lista men…

7 km till jobbet + 7 km hem + 7 km tillbaka + 7 km hem igen = INTE OKEJ, okej?

Jag ska dock aldrig mer i hela mitt liv klaga på att det är en liten kö från södra E4a rondellen till polishuset i stan, that's for sure! 
Dom första tvåhundra meterna från Posten tog helt ärligt, 45 minuter. Ja, jag tog tid!


Jag hann handla lite också på Rema 1000. På tal om handla så har vi faktiskt fortfarande soft väder.
32° i skuggan i dag, 23 nu på kvällskulan. Och det regnade till lite i typ 5 sek (nej, jag tog inte tid!) och nu är det bara soft.

Nu: Disney Channel och H2O


Sen: dagens kvällsliga promenad…


Hewrs!

pieace
2009-06-29 @ 21:43:30

Kommentarer
Postat av: Agnesjl, kl. 22:44:01, 2009-06-29.

lilla klagomåls listan, kan du inte börja med dagen outfit också;) Är tveksam om h2o är någon toppen serie men du brukar ju ha ett hyfsat omdöme så det kanske är dax för mig att skaffa disney channel för att kunna se alla deras underbara serier;) Saknar er redan super mycket haade KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0