Falun…

Yo'…

Måste bara tvärlägga in ett inlägg till (ja, man har tråkigt i bilen när man inte kör).

Även om det regnade jävel i Falun idag (and still does) så var det ändå fint väder för mej.
Jag letade fram adressen på hitta.se och for hem till Taor utan att han hade en aning om att jag skulle komma! :D

Snacka om att han blev chockad när vi kom. Han har nog inte fattat än att jag har varit hemma hos han! :D :O
Hans mor hade gjort pasta och köttfärssås som jag och Calle tröck i oss! :D

Vi hann snacka en massa lumpenminnen och så där. Jag lovade att vi ska komma förbi han igen när vi ska hem! :D

Då:taorvg Nu:vgtarre

Ses snart igen brorsan! :D


peace
2009-06-18 @ 15:44:24

Kommentarer
Postat av: Taoe, kl. 18:01:36, 2009-06-18.

hahaha skön den va :D


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0