I dag…

…ser vädret ut så här: 
För det mesta en behaglig och östlig bris. Uppehåll med en del synliga molnigheter. Solen ligger på våran termometer och visar 41 grader i solen. Men lufttempraturen diffar och ligger kanske på 30°.

Vaknade typ 12.00 för att det var ljusare i mitt rum än vad det är i mitten av solen!! 

Dygnet börjar typ bli normalt igen, man är inte helt död på morgonen längre. Eller i alla fall inte jag! :P hehu

Har nyss käkat och ska dra ner på stan och fixa bilen, vi ska också gå förbi en soft street-, skatekläder affär…


Vet inte vart jag ville komma med det här inlägget, men jag kan iaf säga att blogg.se har världens sämsta bilduppladdningsfunktion, ja ni hörde. BILDUPPLADDNINGSFUNKTION, det är 24 bokstäver av FAIL!!


I'm hitting the stan nu!

pejs!
2009-06-27 @ 14:16:44

Kommentarer
Postat av: F, kl. 14:33:46, 2009-06-27.

Ja jag säger ju du ska bloghelvete hos mig, blogg.se suger åsna..

Postat av: Lance, kl. 15:53:05, 2009-06-28.

Hur mkt blev parkeringsnotan på då?! :O

Postat av: juulan, kl. 22:32:20, 2009-06-28.

svar: roliga att du gillade den!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0