Midsummers eve…

Tjo midsummerfuckas…!

Har varit en hyffsat soft dag i dag. Men man var rätt sliten "imorse" vid typ 15.00 iaf. :S Vi drog och käkade pizza igen på 47:an som restaurangen heter, sen for vi ut till Kiveläs kompis Kaj som bodde en bit från Nora och burnade lite bakdäck! :) haha

Med dåligt surväder och brist på människor i hela Nora så försökte vi hitta ngt att göra efter vi kom från Kiveläs kompis Kaj. Det blev att vi for och "fixade" lite golfbollar. Lite golfbollar alltså (två kassar)! :D Vi åkte till en sjö och stog där och slog ut i vattnet. Riktigt mysigt!

kivi burnKajBurnhundenSwitch
Burn hos Kiveläs kompis Kaj plus hunden Switch (dålig bild).

VGKiviGolfKivveGolfVGgolfPoseCalleGolfVGkivvegoffe


Det var tänkt att vi skulle sätta oss och grilla nånstans, men vädret tillät oss ju inte! :/ Jag vet inte hur midsommarvädret har varit där hemma, men vi har haft typ +14°C, regn och mulet. Men det har bara gett upphov till att det var lättare att sladda med bilen! :D Galet men kul!
Btw så blev det ingen tatuering idag för tjejen med grejerna hade inte tid. Kanske lika bra det, jag vet inte vad jag vill göra ens! :)

Vi vart stressade när vi golfade för att det var ngn som gick förbi oss på vägen. Då vart vi nåjiga. Så dir efter vi hade slagit klart styrde vi mot Örebro för att trycka mat på Max (såklart?).
Vi hade tänkt plåta oss framför Örebro slott, men Calle pallade inte. Whacka jävel. Så vi har inget bildbevis på att vi var där men det var ändå lika gott med lyxshake som vanligt! ;)

Imorgon blir det upp tidigt och köra hela dagen. Hela vägen tot. till Bergen. Ocn när vi kommer till norska gränsen så ska jag sluta använda mitt modem och iPhone diiiiirrrrrr… För det kan bli rent någe jävla billigt annars! :/
Så jag återkommer väl när vi har styrt upp internet i lägenheten och shit eller om det händer ngt spännande innan vi kommer ut ur Sverige!

Sen vill jag såklart hälsa till en very special Charlotte som jag vet är en trogen läsare! Det värmer som få. <3 puss på dej.


Nu ska jag slagga sönder iaf…
Höres!

p'z

2009-06-20 @ 02:42:45

Kommentarer
Postat av: frida, kl. 18:25:19, 2009-06-25.

Dennis är töönt !!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0