Vågen, Mo och Polen…

Chaa!

Jobbar nästan själv på Posten nu! :D Gör det mesta utom att köra typ. Calle softar också sönder! :)
Men han har inte pluggat kartboken så mkt, men det ska ha bättra tills imorgon! :P

Mitt på dagen får man oftast en rast på 1.5 h (mer om det snart) mellan klockan 12.00 till typ 13.30. Då tänkte jag att jag gör ett nytt försök att sola lite (medan solen skiner i Bergen fortfarande). Men icket, åter igen gick det åt helvete! Jag somnade i solen i 1 timme! Så nu reppar jag Polen (vit & röd).

VG burn

Som sagt, det keffaste i världen är att hela Norge fuckar upp ens matrutiner.
Okej, man jobbar osv, sen beroende på när man levererat klart och packat om etc, så får man lunch där vid 09.30, 10.00!!? Vad liknar det, jävla norrbaggar?

Sen far man ut igen och beroende på hur många paket man haft så är man tillbaka på postterminalen vid 12.00, 12.30 (då man egentligen ska äta lunch, eller?).

Sen ska man ut igen vid 14.00 typ? Och så slutar man en timme efter det, klockan 15.20?

Alltså (för er retards):
Frukost 07.00
"Lunch" 09.45
(Ingen mat för än man slutat. För man käkar inte på den där rasten för man åt nyss "lunch".)
"Middag" 15.45
(Sen måste man käka igen på kvällen vid 22.15 innan man sofver?)
Kvällsmat(?) 22.15

Fyra ggr per dag käkar man, vilket innebär att man småäter varje gång, vilket inte är så bra egentligen (fast jag är ingen kaloribög!).
Sen innebär det att man måste handla mer för att maten gå åt fortare, vilket tar hårt på ekonomin!

Aja, fuck that…
Kvällens dagliga promenad blev med bil ner till byen (schtaan). Det är torsdag och klockan var halv nio. Det är 25° och hur mkt folk som helst på stan?! :D
Bilderna talar för sej själva som en schitzofren…

bergen hus vid hamnmindre hus hamnpirhusboats och husWaveberg och husssunset totbåtar för miljonerberg och hussunsetettsunsettwomos shopmassa folk och husraddhuss
Ännu en dedikering till Johan 'Mo' Olofsson! Vi ser han över allt? (Moose shop!)
Också ett schysst ställe som heter Wave! ;) :D

I övrigt så skulle jag mörda för en basketkorg och boll, och/eller en kortlek just nu!!
Att vi inte tog med oss det? Basketkorg alltså!


Nu blir det slaggen så att vi kan representera Posten imorgon igen…


Höres som fan!

piis aot…

2009-06-25 @ 23:55:34

Kommentarer
Postat av: Anna, kl. 19:38:46, 2009-06-26.

Fan vad fint det är i norge! funderar på att ta en tripp i sommar:) hoppas du har det bra vännen:) är förövrigt ny på din blogg visste inte att du hade en:P


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0