"Vi lever for å levere"

DAAMM ……… BAM!

Så låter våran avläsningsskanner på jobbet. Ungefär som Shop Express hemma, fast på paket! :)
I dag gjorde vi ngt på riktigt, både jag och Calle åkte med en anställd eller en typ av handledare hela dagen. Hämta och leverera paket. Kul, spännande!

Jag har inte så mkt bilder från i dag eftersom det är svårt att ta med sej kameran till jobbet och samtidigt få ngt gjort!
Så ni får klara er utan den här ggn…

Min handledare, Torunn, en kvinna i 30 årsåldern som hade enkel norska, page och var allmänt trevlig. Men hennes handslag?!
Man tar ju ett redigt tag i personens högerhand och hälsar: "Hallå!". Hon tog typ tag i mina naglar och vibrerade lite med underarmen! Haha, what the fuck?

Vi slutade typ 15.00 och då kände vi att det var dags. Vi for till Dekkmann och köpte ett nytt bakdäck för 1200 sek! Äntligen slipper vi det där lilla judehjulet! :O

Vädret just nu: 15°C och blå himmel, under dagen har det varit växlande molnighet med mest uppehåll och endel sol. På morgonen var det sursata väder, men det vände och imorgon ska det vara 19°C på dagen!
Sweeeet (läses i falsett).


Allright, vi ska snart gå ut och utforska världen lite till och sen ev. se The Hangover (inte på bio dock) för att vi missade ju när ni där såg den! Mörda för att få vara med……

Det är nice när ni kommenterar! :D Ställ gärna frågor (ja, jag vill vara som lillblondin!) om ni undrar över ngt så svarar jag dir! :D

Sen tycker jag att fler ska gå in på Skype om kvällarna så att vi kan softa! :)
Sen tycker jag att fler ska börja styra en roadtrip till i sommar så att vi kan ses! :D


Nu: KLATCHSMASH! Sprättar en Vanilla Coke!

hörs
peace
2009-06-23 @ 20:37:14

Kommentarer
Postat av: Hilda, kl. 21:51:54, 2009-06-23.

VG.

Vanilj Cola?!?!

Judehjulet?!?!?



Vi har en hel del vi borde reda ut jag och du, man mot man.

Postat av: Kivelä, kl. 00:12:18, 2009-06-24.

Vanilla coke? JUDE! :P


URL: http://.
Postat av: Mama K, kl. 11:41:57, 2009-06-24.

Vi har just nu +24, härligt.



Fin beskrivning av Torunns handslag!! Riktigt obehagligt!

Postat av: saaander!!, kl. 17:38:29, 2009-06-29.

HAHA våra på LBS låter likadant:D typ nån manskör som säger damm..... DAAMM


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0