Jag börjar väl nu då…

YOO motherfuckin' bitches!!!
Det här känns riktigt ovant. Att blogga alltså, men… "Hej, bloggen!!"

Resan till Lance i Söderhamn har väl inte varit så unik. Började köra typ 11.00 och vi var framme vid 17.00.
Man har mest suttit i bilen och softat och kört. Och plåtat lite! :)

Packning…Packning igen…Framsäte…Softa…

När vi kom till S-hamn så skulle vi såklart trycka krubb på Sibylla, för att man var rent någe mätt! :/
WORST MEAL EVEEERRR!!!!11 :(
A. Inge smälltost? Hallå? Vadå ni har bara vanliga dippar?
B. Inge "tapp"-cola utan 33cl burkar? Och en stor dricka då? (Calle var extra hungrig) 50cl?? Typ vaa? Döö!
C. Ett turkhårstrå i pommesen! Tack…

Btw, så ska våra sötnosar Charlotte och SaraH ha fett mycket creds för deras 'kids travelpack' som vi fick av dom! :D
Riktigt viktigt med godis on the road när man är lite trött! Tack från både jag och Big C, love yaaaa! <3

Just nu softar vi ät Jonas och Karins lägenhet, eller det är typ ett hus. Fast en lägenhet. Lägenhus! Lika billigt som en liten lägenhet fast ett eget hus… ja, fuck that ni fattar…

Kök…Rum…softätsoffa

Jag hade tänkt lägga upp en 'dagens outfit', men jag pallar inte. Sparar det till sen.
Sen ska jag kirra ett videoinlägg, för då kommer Lotte också göra det!! :D PLZ!!!

Okej, jag ska inte döda alla er tusentals läsare som läser det här med en massa långa skitinlägg. Ska hålla dom korta och konsiva.
Saknar iallafall redan alla motherfuckas där hemma. Men nu ska jag, Lance och Calle dra till Bollnäs och lira lite Blackjack.
Ska skriva mer sen, det här var ju typ endå kul… :D

Høres!


peace
2009-06-17 @ 22:54:31

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 14:30:03, 2009-06-18.

alltså guud man märker att ni redan saknar oss ;)

Kan säga att det är ganska ovant att hänga när ni inte är med=)

Postat av: Lotte, kl. 14:31:00, 2009-06-18.

ps. jag ska NEVEEERR videoblogga. men kör på du.. jag kan ringa och fixa tips från lillblondin!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0