25 juni - 16 nov…

Hej tvärt…


Sweet…

Över 6000 besökare? Det är ändå fett nice. Tackar alla er som läser som "verkligen är intresserade av det jag skriver", tackar också alla er haterz out there som ändå är ägda och läser. Sen vill jag tacka Fredde som gav upphov till namnet (ordet) Intolerism. Jag skulle vilja säga tack till alla som aldrig ha velat medverka på min blogg, men när jag har lagt upp bilder på er så har ni inte sagt nått! Appreciate that. :) Skulle inte vilja säga tack till blogg.se för att eran bilduppladdningsfunktion fortfarande suger. Att ni inte har gjort ngt åt den än? Öka!

Sen i diagrammet så syns den sjunkande läsartendensen lite lätt. Men vi på redaktionen har påbörjat en ändring av den genom olika slumpvisa metoder, som vi kommer se resultat av inom en inte så svlägsen forwardtime.

Nu ska jag spara & publicera…


HÖrs

PEace
2009-11-16 @ 17:08:21

Kommentarer
Postat av: MARTIN!, kl. 05:38:16, 2009-11-18.

Mera porr!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0