Epic Vintage Footage…

Yo sluts…

Kvällen har gått ut på att redigera typ. Så…

…här kommer första delen i min serie som jag kallar Epic Vintage Footage. Jag har klippt ihop en massa sköna gamla dängor från Night Flight 2006. Det är Joakim Andersson (med fler) som intervjuar och dom gör det bra. Vi känner igen gamla kändisar från schtaan och det bjuds på en del härliga kommentarer:

Epic Vintage Footage part 1:

Kolla med [HQ]…

Tack till alla som gjorde denna film möjlig (så här tre och ett halvt år senare)…

Nu ska jag sova och imorgon blir det att;
1. Ev. kontakta Af…
2. Tänka ut vad nästa avsitt av EVF ska handla om och innehålla…
3. Hörs…
4. Peace…

2009-11-18 @ 04:33:05

Kommentarer
Postat av: agnesjl, kl. 08:13:38, 2009-11-19.

hahahhahah jag dör! Älskar mitt taktiksnack! :) det var bättre förr...ELLER?

Postat av: amadeus, kl. 16:44:36, 2009-11-20.

haha gillar filmen..


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0