EVF avsnitt II…

Tjo motherfuckas…

Steg upp för sent idag men fick för mej att det är lika bra att ta fram sin "hurtighet" och gå till stan. Jag gick till Af och skulle klargöra för dom att jag inte kommer kunna söka det finsktalande jobbet. Kvinnan bakom "disken" skrattade mest åt själva händelsen och jag höll med föregående talare om att det visst hade uppståt en komisk reaktion.
Gick till Max för att trycka krubb i min ensamhet (skrov utan dressing med smältost). Träffade dock Fooodas som kom in och snackade en stund. Alltid lika trevligt!

Ikväll gick kvällen ut på att komma fram till något vettigt att göra av våran server. Vi har ju en serverdator som nu börjar få slut på utrymme. Så nu när Fallos är hemma i helgen så ska vi nog beställa några hårddiskar så att vi får 2TB och så betalar dom som vill ha tillgång till servern en liten summa pengar varje månad. På så vis kan vi också eventuellt köpa en VPN-tunnelkrypterings-tjänst som gör att vi på ett lättare sätt kan gömma oss för storebror. RÖSTA PIRAT!

Sen klippte jag ihop och la upp Epic Vintage Footage part 2 också. I det här avsnittet får vi se mej, Fallos, Kludd och Lance softa på McDonalds och Shell en random kvällsnatt en sen sommar 2004. Vet inte om det är så epic men det är vintage footage iaf. Dock är Fallos jättemanliga, jättemörka röst epic…


EVF pt. II…

And now for something completely different:












My main man Kaanquest släppte nyss en av 2009s fetaste remixer
nämligen låten The Anthem (Remix) där han gästades av inga mindre än
Supersci, Prop Dylan, Hermanos Bernal, Parham, Iron African,
Mohammed Ali, Pato Pooh, Trainspotters, Academics, Finess,
Cleo, Mojizzle, X-Man, Kodie, Toffer & ADL.
Låten har också på kort tid uppmärksammats av Timbuktu på P3 Hiphop
och fått Veckans Kyss av Ametist på SR Metropol. Och nu fortsätter conquesten.

I en tid av mallbaserade produktioner och urtvättade topics så bestämmer sig 21-årige Kaanquest för att droppa en konceptlåt med dramaturgiska drag om ignoranta personer. Låten heter Waiting For The Bus (< Whoa) och är producerad exklusivt av The Busdriver. So go check it out! Tanka Waiting For The Bus här och här.


Nu ska jag slagga. Hade tänkt att gå ut och gå imorgon igen och försöka göra det till en vana. Och fan! Min iPhone verkar jämt ha lite batterier. Wonder why?


Aja, hörs.

Mkey, peace.
2009-11-20 @ 01:09:14

Kommentarer
Postat av: Lance, kl. 01:18:15, 2009-11-20.

Nej,nej,nej candys!!! legendary


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0