Film från back in the back in the back in the back in the back…

Hejsannanananaanananananananananas…

Nu har jag uploadat dom flesta av våra gammla sketcher. Finns dock mkt kvar som jag inte har laddat upp för att det inte är så bra gjort och en del grejer har inget sammanhang. Jag har tagit ut dom bästa och det roligaste:

Allvarligt:
Den här filmen gjorde vi efter att vi började driva med Fallos om att alla fick en satsuma utom han och det blev värsta stora grejen av det:

Från 2005…

Bajsi Lodis - vinter:
I den här sketchen ser vi Emil som lodis och vi sitter inne och har julstämming. Det är ett medvetet låtval vi har gjort. Idén kom från ganska mkt från låttexten också:

Från 2005…

Bajsi Lodis - sommar:
Här är den andra delen av Bajsi Lodis serien. Ända skillnaden här är att det är sommar och vi känner midsommarstämmning:

Från 2005…

Gammal kärlek dör aldrig:
Här ser vi Bajsi och Knogg som ett kärlekspar. Titeln på sketchen kom vi på efter att vi hade fått klart hela idén. Vi hade dock inte kommit på tvisten på slutet innen vi kom på titeln, så den mejkar inte så mkt sense:

Från 2005…

Kalla Fakta - Fjortis fåglar:
Det här är första avsnittet (av två) som vi ser Göran Wjiksenius som reporter för Kalla Fakta. Hans reportage är väl inte lika kreativa som hans frisyr?:

Från 2005…

Kalla Fakta - Sopökningen i Karlstad:
Andra avnsittet av vårat gammla Kalla Fakta. Den här gången handlar det om sopökningen i Karlstad.

Från 2005…

The Godfather:
I filmen som visas nedan så gör vi en parodi på The Godfather. Joakim Andersson spelar The Don och vi andra är hans springpojkar och hitmen. Han vill att vi ska ta hand om en kille på The Mullmountain (Mullberget) som är skyldig pengar. Sen vill han att vi ska sjunga med i "When Johnny comes marching home again":

Från 2005…

Nu var detta äntligen klart! :) Nice…


hös…

oace…
2009-11-02 @ 23:49:59

Kommentarer
Postat av: K'luddoz, kl. 00:44:34, 2009-11-03.

Gud förbannat trodde jag hade sett godfather filmen för sista gången år 2003!! Men vafan synd bara att man behöver tolk när jag äntligen öppnar munnen. Det gäller att ha tungan rätt i munnen och inte i röven ,garvar pannan åt mig åt alla andra dock long time ago varma hälsningar från Irland //

Carl Lindström som jag nu heter i Irland enligtmyndigheterna

Postat av: Anna, kl. 10:43:15, 2009-11-03.

Heeej=) Lägg upp från media ochså=) alltså jag har typ tappat bort skivan ja brände ut du vet när du och din kompis var så söta och satt med mig när det tog hundra år:) haha va fan gjorde vi då?? nått sjukt :) ifall vet du om nån mer än mig brände ner allt sånt skit vi gjorde skulle vara kul att se=)

Postat av: tina=), kl. 12:46:52, 2009-11-06.

mkt underhållande med filerm ist fötr bilder, hoppas också att den där shb filmen kommer ut:-)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0