Från Skellefte till Ume…

YO…

Upp in the morning out to the bus. Kl. 10.00 satte jag och Alle oss på bussen. Vi örrajvade i Ume vid 12.00 och gick på Sibylla och tryckte parisare. Lotte mötte upp oss och vi gick till Max för att träffa Fredde. Vi hann med att handla lite krubb (makaroner och köttbullar) också. Sen kickade vi till Lottes crib och softade:

Först lite YouTubetittande, sen blev det middagsdags…


Dom här bilderna visar hur mitt tuggummi lyckades fastna under min dator och fucka om hela undersidan typ. Jag fick bort det mesta som tur var. Jag var riktigt nära att bara snäpa och kasta datorjävelt till Bethel. Dock så kommer det bli svårt att få bort allt tuggummi från bordet! :S

Ikväll blir det bio. Vi har bokat för att se 2012. Det var snack om att se New Moon först men jag har inte sett ettan och kommer förmodligen aldrig göra det heller. Det räcker att jag har sett det här: Twilight. Och att folk säger att New Moon var sämre än första filmen. Om jag vill se nått med 'moon' så ser jag hellre Sailor Moon. Men jag ser fram emot 2012 iallafall.
Men jag vet inte om Alle, Fredde och Lotte kommer se New Moon ändå? Jag sa att det var okey och att jag ser gärna 2012 själv för att slippe New Moon. Kan vara skönt att vara själv en stund också! :)

Nu drar vi till bion. Hej då!


Hör5…

Peac3…
2009-11-25 @ 19:28:51

Kommentarer
Postat av: Ditt befäl!, kl. 00:03:51, 2009-11-29.

Bra där Vichtor af Gidenlöf, du börjar lära dig svenska nu! du skrev "och kasta datorjävelt till Bethel." och det är ordet kasta jag la märke till, du skrev inte "snörde" lr dylikt. BRA skulle jag vilja säga och välkommen till sverige!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0