Fredag den 2345678ios…

Yo all…

Idag kom jag upp i vettig tid. I förebyggande syfte faktiskt. En del saker har jag fått gjort i alla fall, såsom: Damsugit bort lite skit som Bajsi, Alle och Björnen lyckades framkalla trots att jag städade hela dagen i går? Typ kaksmulor och diverse skräp. Det sjukaste dock med dom här grabbarna (och nu riktar jag mej främst till Alexander Falk) är att dom har en tendens att alltid, ALLTID, ALLTID fucka upp mina mattor. Om vi sitter och spelar kort eller ser på en film så spelar det ingen roll, för i slutet av kvällen så har nån (oftast Alle) lyckats dislokera 85% av mina mattor från deras utgångsläge. Typ som att han har Tourettes i benen och inte kan kontolera dom, eller som att han måste fucka till mattorna för att han får en kick av att jag säger till han? Och är det inte han som fuckar till mattorna så brottas Bajsi och Björnen på golvet, vilket faktiskt är kul för att nån av dom ändar alltid upp med att göra sej illa! :) Men ändå…

Tänkte att jag kunde bjudda på en liten rulle som jag spelade in med min iPhone för några veckor sen. Det hörs ganska dåligt vad som sägs, men det är iallafall Bajsi som berättar om en skrämmande händelse som hände utanför mitt rum en tid tillbaka sedan. Krukväxten, eller som Bajsi beskriver den i filmen; "den stora fittjävla horbög bögpackande negerfittknullande horpackneger fittslynans negerhora… ja, krukväxten här utanför iallafall…" ramlade utan att nån rörde den. Och det var läskigt tyckte dom! :)

Pruppan tells a scary story…

Ikväll kommer H-Zand-tjejerna hem så det blir nog en soft kväll med film och andra lugnheter (ord?). Nu ska jag göra klart Maliks födelsedagspresent, han ska få en tavla med alfabetet. Sen ska jag lägga in en tvätt med smutstvätt i tvättmaskinen som ska tvätta tvätten, för er som bryr sej.


Höres…

Peace…
2009-11-13 @ 15:17:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0