Hemma igen på måndag fast det känns som söndag?

Tjo…

Tidsuppfattningen är väck. Hungern är inte nådig. Sömnen är förstörd. Dygnsryttmen har upphört. Otvättade gaddar. Otvättad kropp. Otvättad tvätt! Ouppackad väska.
Men dör jag nu dör jag lycklig!

Jag skulle ta 11.00 bussen hem idag. Steg upp och åt frukost med tjejerna vid 07.49 kanske, sen la jag mej igen. Väckaren ringde 10.00 och jag steg upp. 15 minuter och packad väska senare så la jag mej vid datorn för att säkerställa uppgifterna om min återresa hem. Och somnade! Jag vaknade sex minuter i elva och vart helt och hållet tvungen att ta bussen som gick 13.00. Och nu sex timmar senare sitter jag här hemma igen och softar. Det kommer bli att ta det lugnt ikväll och bara njuta av att inte behöva sitta på en buss längre. Åt andra sidan så smäller det bara sen är det helg igen, som jag ser fram emot rejält!

Nu väntar jag på Alle och Bajjan som skulle komma förbi och styra upp lite SBH häng! :)

In the Ghetto


Hörs…

Fred…
2009-11-09 @ 19:01:23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0