Rubrikerna…

Tjo…

En kul film med Fråga Bertil. Han befinner sej i mitt tidigare tillfälliga hem Bergen.

Hehu…

I brist på annat att skriva så kommer en sån här pinsam lista yo:

1. Tre ord varför du sist spydde? Vomit free since 2003…
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Bedrev sömn…
3. Vad gjorde du för 30min sen? Samma sak som nu, softade sönder…
4. Vad hände dig 1995? 1995 fyllde jag sju år och började grundskolan…
5. Vem fick dig att skratta senast? Det skulle nog vara Alle kanske…
6. Vilken färg är din borste? Samma borste som din färg…
7. Vad köpte du sist? Kondomer…
8. Vilken färg har du på din tröja? Svart…
9. Var förvarar du dina pengar? Casa del la familia del Toro…
10. Hur var vädret igår? Vilken dag var det igår?
11. Vad ser du fram emot? Natten…
12. Snarkar du? Jag lägger förbannelser på folk i sömnen…
13. Vad är 15? Fem upphöjt i två minus tio…
14. Vilken skostorlek har du? 42…
15. Vill du klippa dig? Det vill jag inte…
16. Är du över 25? Det är jag…
17. Pratar du mycket? Jag har väl sagt 89 257 345 330 ord i mitt liv…
18. Kollar du på O.C? Såg bara första säsongen…
19. Har ditt namn ett ”x” i det? Det har jag…
20. Känner du ngn som heter Steve? Det beror på om det uttalas Steve eller Stiv?
21. Hittar du på egna ord? Argttvovkegötarna…
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Det är jag inte…
23. Vad har du för mobil? iPhuck…
24. Vem ringde dig senast? Tina…
25. Biter du på naglarna? Det gör jag inte…
26. Har du lockigt hår? Lockigt hår har mej…
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Det skulle inte jag veta för 10 000 000 pund…
28. Någon bra person i ditt liv just nu? Jepp… :)
29. Hur många gånger har du svurit idag? Lätt 930…
30. Vilket ord säger du ofta? Fuck…
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? På en måndag? Nae, men jag ska på arbetsintervju…
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? Kommer ärligt inte ihåg…
33. Vad borde du göra nu? Vad borde jag inte göra nu?
34. Har du något smeknamn? VG, Vicke, Vågen, Big V, G 2 The Leaf, Gidlöf, DJ Gidelon, The Main Man, Wave, Skinkan, osv, osv…
35. Sover du mycket? Oj förlåt, jag sov. Vad sa du?
36. Bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Inte The Tournament iaf…
37. När var du sist ute? Två, säg tre timmar sen…
38. Har du gråtit idag? Fällde en glädje tår tidigare idag…
39. Är du en glad person? Hahahahahahahaahhaahahhaahahahahahahahahahahahahahaha. Ja…
40. Har du roligt nu? Det har jag…
41. Vad äter du helst? Föda i form av nått gott…
42. Vem var du med sist? Vafan ska jag skriva om jag är med folk nu?
43. Pratar du i sömnen? Det gör jag…
44. Vem kramade du sist? Big T…
45. Nämn den bästa personen Ever? Här måste jag typ säga Steve Jobs typ. Eller nån som Alfred Nobel kanske?
46. Tycker du om någon just nu? Det gör jag…
47. Vill du flytta? Flyttar förmodligen i januari till Dublin…
48. Hur ofta borstar du tänderna? En eller två gånger per lustrum
49. Är du egoist? Nae… (Mkt ja och nej frågor nu? Roligt?)
50. Gillar du att bada? Det gör jag…
51. Skrattar du åt allt? Nae så klart inte? Vem fan gör det? Våldtäkter och mord?
52. Vem får dig alltid att skratta? Mah niggahs on the block…
53. Gråter du när du tittar på filmer? När Frodo och Bilbo seglar från Grå Hamnarna i slutet av Sagan om Ringen: Konungens Återkomst så kunde jag inte hålla det inne längre…

Kan be om ursäkt för att jag inte skrev ngt den 14e. Jag gjorde det här inlägget men jag tryckte aldrig iväg det? Tror att det blev nått fel i samband med att CPLOTTE skulle blogga fårn min dator? :O Men men, fuck that…


hörspeace
2009-11-15 @ 15:10:21

Kommentarer
Postat av: Fallos, kl. 18:57:58, 2009-11-15.

Får jag bara fråga, kom du på en lista själv - och skrev världens drygaste svar på dina egna frågor? :O haha

Postat av: Fredde, kl. 20:24:16, 2009-11-15.

Jag vet inte vem du är längre, vet inte om jag vågar komma hem nu :(

Postat av: världens bästa lotte, kl. 21:43:40, 2009-11-15.

Hahahaha alltså "skrattar du åt allt"

vem fan gör det, våldtäckter och mord



DU ÄR SÄR


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0