Lite mer från igår…..

Yo bitches…

Bjuppar på lite film från fredagens Hal och ven-firande. Enjoy:

Stålmannen & Disco Stu i intervju…


Random eventz…

Tack till dom som ändå fortsätter att läsa; 67 läsare hittills idag. Sweet! Uppdateringar ger resultat ser jag.

Nu har Agnes, Tina och Linn också kickat tillbaka till Härnös efter ett soft lov. Dagen har spenderats med Tina för att hinna säga hej då, och just nu softar jag hemma med en massa. Dom sitter och lirar Mario Party 2. Det spelet var bra förut, men när man har varvat det 9999999988.9993 ggr så är man ganska less på "Baba daba dido winner" efter varje minigame! :S

Sen hände det sjukaste på länge också. På grund av lördagskvällens aktiviteter så föreföll sej omständigheterna som följer: jag skulle köra Tinas Volkswagen Golf (also known as Poffen) från punkt A till punkt B på söndagseftermiddagen. När jag kommer ner för Bölevägen så känner jag att bilen hoppar till. Jag slänger direkt en blick på bensinmätaren och registrerar att det är tot slut bensin i bensintanken. Soppatorsk, slut på drivmedel, tommtank, FAIL! Jag rullar sakta förbi Bajsis hus och till min stora förvåning så kliver Bajjan, Calle och Björnen ut ur en bil. Jag sticker ut huvudet ur Poffen och säger: "Jag fick just soppatorsk, själv då?". Bilen kommer dock igång igen och jag kan köra 200 meter till. Sen är det kört.
Jag ringer efter bilägaren och begär förstärkning. Hon kommer till undsättning och vi beger oss ut på äventyr. Förbi mej, hämta en bensindunk. Förbi Shell, tanka. Tillbaka till det övergivna fordonet, slanga från dunken ner i biltanken. Bilen gick bevisligen igång och kunde framföras på ett säkert sätt till sin slutdestination.

Återkommer med mer grejer som händer sen. Nu ska jag kanske på Shell…



Vi hörs

Vi peace
2009-11-02 @ 01:28:29

Kommentarer
Postat av: Lotte, kl. 14:52:07, 2009-11-02.

GUD VILKEN FIN FILM DEN DÄR NERE!?

fattar inte hur ni orkar prata med mig ens,, OJOBBIG röst

ps.stålmannen och stu var kul

Postat av: Marrow, kl. 22:18:54, 2009-11-03.

HAHAHA.. Alltså jag dör! Så himla söta ni var!!! :D


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0