Månday…

Yo motherass bitchin' punkass crackerz…

Att åka buss är inte kul. Det är verkligen inte det. Dock så satt jag vid min bärbara datte i typ tre timmar så det var nice. Jag tog bussen som gick 13.00 från Här nös en and. Och ju längre man åker, när man börjar åka kl. 13.00, desto mer deprimerande blir det. Det blir mörkare och mörkare, man blir tröttare och tröttare, man får ondare och ondare i ryggen. Batteriet i datorn blir mindre och mindre. Man blir hungrigare och hungrigare.
Jag käkade dock ett 'Fransk Hot Dog Meal' på Sibylla i Umeå. Det var riktigt gott för att dom grillade korven på plats i en riktigt hamburgergrill. Shell, det kanske skulle vara nått att satsa på? :) När expiditen bakom kassan skulle stoppa in min grillade korv i det torra brödet (nae, jag har inget på) så gick den av lite grann högst upp. Det tyckte hon var enormt pinsamt och hon skämdes röven av sej. Hon frågade till och med om jag ville ha en helt ny korv. Men för att jag är så snäll (?) och för att jag var så djuriskt hungrig så tog jag bara korven och gick.

Två och en halv timme senare kom jag till Skell. Jag fick hämtning av min bråuh på bstn. Vi gittade på Obs! och handlade krubb. Jag lagade spagetti och köttfärssås, det blev gott.

Fuck det här. Nu har det tagit tre timmar att skriva det här inlägget för att jag har distraheras av lite olika grejer. Läget ser iaf ut så här nu; Alle, Björnen, Karja och Bajjan spelar kort. Calle spelar iPhonespel och jag bloggar. Vi ska kanske se den tecknade Sagan om Ringen. Så tills jag skriver igen (imorgon) så ses vi i Nangijala. Peyys


Hörs

Fred
2009-11-30 @ 23:03:36

Kommentarer
Postat av: ?, kl. 23:02:23, 2009-12-01.

?

Postat av: !, kl. 00:04:37, 2009-12-02.

!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0