Multitasking…

Tjo där…

Just nu sitter jag på mitt rum och har just tryckt en jävla massa grillad kyckling. Jag har en massa saker som jag håller på med samtidigt; fixar och donar, softar och chillar, hänger och umgås, kirrar biffen och tare lungan!

Jag kollar på YouTube samtidigt som jag kollar statistik om min blogg, samtidigt som jag skriver ett blogginlägg. Samtidigt som jag löser en 4x4x4 Rubiks kub. Samtidigt som jag lyssnar på Spotify. På tal om Spotify, i brist på annat så har ni min vanigaste spellista här och här. :) Jag kollar också på mina gamla hårddiskar på vad jag ska ta med i nästa avsnitt av Epic Vintage Footage. Jag har så mkt gammalt att lägga upp att jag inte vet vad jag ska göra av allt. Jag vill ju bara lägga upp typ "Boys in tha Hood I, II, III" och "BITH: Cross Country", "Snippe the Movie", alla Night Flight-filmer och några gamla filmer. Jag vet inte vart jag ska börja, eller om jag ska spela in nya grejer och lägga upp? Vad är roligast? Feedback?

Annat roligt som har hänt idag:
Jag fick ett brev från Arbetsförmedlingen och då blir man ju alltid lite nojig. Jag öppnade brevet och kunde tydligt läsa att dom hade hittat ett jobb åt mej som jag eventuellt kunde söka. Kul tänkte jag! A) Det var ett telefonförsäljar jobb. B) I Östersund. C) Man skulle vara en utåtriktad och glad person som kan vara trevlig på telefon. Det kan man ju som checka av, right? Sen stog det; man ska också ha ett stort intresse för skönhetsprodukter och kosmetika! WHAT THE FUCK? "Det här är ett jobb som vi på Arbetsförmedligen tror skulle passa dej bra". Men det bästa av allt kommer här: Jag läser vidare och ser till min stora förvåning följande text: "Ett krav på våra jobbsökare är att ni även ska behärska både svenska och finska i tal och skrift"????!

Lite komiskt är det ju. Och det värsta av allt är att man måste söka dom här jobben som Af hittar åt en, annars klipper dom arbetslöshetskassan! Men jag lär ju inte få jobbet för 1 000 000. Det första jag kommer att klargöra (om jag söker) är att jag inte ens kan lite finska eller är intresserad av smik?


En bild från Boys in tha Hood 2 (2006) när vi plankar oss in på Eddahallen via toan…

Nuskajagmultifuckaigenpeace…

2009-11-18 @ 19:31:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0