Paranormala Aktiviteter?

Yo bitchin' asses…

Fan att det ska regna? Min "dagliga" promenad fuckades upp och ställdes in pga vädret. Så jag hann med att åka på soptippen och återvinna lite deponirester istället. Sen har jag legat framför datorn och låtit YouTube underhålla mej. Kollade även in HIMYM, Family Guy och Flash Forward. Och för er som inte vet vad Flash Forward är så kan ni kolla trailern här. Riktigt bra serie, tack Fallos som tippsade. Har sett alla nio avsnitt som finns på mindre än fyra dagar. Now it's your turn!

Annars då? Jo, medan jag låg och softade i mitt rum så såg jag nånting i splitvision. Den tyska flaggan som jag har hängades framför min dörr börjar helt plötsligt rycka. Eller ska man säga svaja? Vaja? Vicka? Äh vafan, se själva:


Jag trodde först det bara skulle vara ett vinddrag. För jag menar, sånt händer ju. Men mina misstankar ändrades snabbt då detta fenomen var upprepande och konstant. Jag tog fram kameran som hastigast direkt när jag hade konstaterat att det inte var vinden. Jag berättade för min mamma och vi gjorde en mindre utredning då vi öppnade ytterdörrar på övervåningen för att replikera ett korsdrag. Men vi fick aldrig den här effekten. Inget hände alls om jag ska vara ärlig.
Det är allmänt kännt att det händer konstiga saker i vårat hus och nere i källaren. Det knakar och låter, och visst, det är ett gammalt hus så sånt händer väl. Och det här kanske var nån slags vind? Men det blåser inte så hårt här nere så att det påverkar flaggan sådär!
Exempel på saker som har hänt är, vattenkranen i mitt rum brukar börja droppa (sånt händer väl också men…), toadörren i mitt rum som har ett väldigt distinkt knarrljud brukar låta som om den öppnas. Sen bland det värsta av allt är en gång då jag var själv nere i källaren och Calle och Kim som hade bråkat i tvättstugan hade gått upp för att röka. Då går det en stund sen hör jag hur det låter utifrån källaren. "Grabbar sluta bråka sa jag!". Tredje gången smäller det till ordentligt och då har en stol tippat ute i källaren. Minuterna efter kommer Calle och Kim ner igen. Jag vet fortfarande inte vad det var. Det är sick!

Men fuck det där nu, jag kommer inte palla sova annars. Och jag behöver sova i natt för jag och Alle ska upp i ottan imorgonbitti och sätta oss på Umeåbussen för att dra till Fredde och Lotte! :) Den går 10.00. Så vi lär väl put something out there då nångång.

Nu: packar jag väskan.


Hörs:Peace.
2009-11-24 @ 21:22:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0