Räven raskar tot…

Tjo motherfuckas…

Dagens gärningar:
1. Handlat mat
2. Köpt tapeter
3. Hjälpt min faster med hennes dator

Som dom flesta av er har sett så tog jag med mej kameran ut igår och det blev lite filmande. Vi fick bevittna en livs levande räv och två gigaantiska äglar som stog vid vägkanten. Läskigt och spännande på samma gång.

Jag la upp trailern på våran kommande dokumentärfilm som handlar lite om livet i SBH och hur det är växa upp i ett villaområde:


Jag har hittat våran gamla hårddisk som vi har en hel del gammal film på. Jag ska fan sitta uppe hela natten och lägga upp här och på YouTube. Så stay tuned! Det kommer att flyga filmer nu.

At the moment så sitter alla grabbar och lirar poker. Vi vet inte vad som står i våran framtid med det visar sej väl. Nu ska jag börja belasta YouTubes servrar lite, hoiiii…


Höra

Pace
2009-11-02 @ 20:58:46

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 09:31:58, 2009-11-04.

era filmer är kung, skit roligt att ni lägger ut det:Dpersonligare är bilder

Postat av: mo, kl. 20:16:14, 2009-11-13.

TÖNGASTESTASTE! Jag grät, skrattade, saknade er, hatade och runkade lite. Men ärligt när är releasefesten?

"för Looptroop komer alltid va bästa gruppen"


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0