Roadtrip fast med buss = Busstrip?

Yo…

Sen på att skriva, jag vet. Men fanns inte så mkt tid igår. Igår morse vaknade jag vid 09.00. Bussen till Härnösand gick 10.00. Jag skulle egentligen åka med David, men han försovde sej och det gick inte att ringa heller. Tack Telia!? Men det löste sej, han tog en senare buss. Jag kom iallafall fram vid 15.00. Riktigt satans jävla fittigt pung drygt att åka buss men. Tot värt.

Jag hann förbi Obs! och handla vissa dylikheter som ställs som krav av hygienen. Sen blev att softa sönder.


Idag blev det revelj lite för sent än planerat. Planen var att jag och David skulle kicka ut på stan och softa. Men vi steg upp vid 14.00 istället. Efter en och en halv timmes dragning i sängen. Jag och David körde ner på Obs! och köpte pytt i panna och ägg. Jag kirrade krubbet och David fick en äggröra med grillkorv inlagt i en baugette, jag och Tina käkade pyttipanna med ägg. Tina kände sej sjuk idag och fick anmäla sej med sjukfrånvaro i skolan.

Linn och Anges kom hem efter skolan och vi fick fara och handla lite mer. Nu håller dom på med att göra hemmagjorda hamburgare. Planerna ikväll, tror jag, ser ut som följer; se bröllopsfotografen på bio sen snackas det om att spela in en film. Som eventuellt eller förmodligen kommer upp här. Om det blir av!

Nu ska jag publixera så att ni inte får damp för att jag aldrig skriver! Men innan det så lägger jag upp den här on demand:

Nej ja…


Hörs.

peace.
2009-11-05 @ 19:31:10

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 00:38:40, 2009-11-06.

HAHAHAHAHAHHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0