Vintage…

YO!

Måste bara blejza ett inlägg tvärt och berätta att kvällen har gått ut på att kolla på gamla filmer. Och ja, det finns ett par jävla gamla filmer ska jag säga alltså. Till exempel så har vi kollat igenom allt material från år 2006 upplaga av Night Flight! Här är några exemplar som vi grävde fram:

Filip Lindström-Ahmadi & Isak Gidlöf from back in o6…

Jag kan redan nu säga att det kommer mera. Jag ska nog göra en compilation av alla vintagebilder jag hittar på olika folk som jag känner. Så be prepared! Kanske just du var på Night Flight 2006? Och kanske jag hittar en fuckad bild när just du håller på att nysa eller säga ngt sjukt?
Och btw Tina, om du läser det här så har jag också lite material på dej från Night Flight år 2005 när du sjunger karaoke! Remember? :D mowhahaha…

Nu är det slaggen…


Häss…

Peass…
2009-11-17 @ 04:25:09

Kommentarer
Postat av: Agnesjl, kl. 15:23:46, 2009-11-17.

Hahah åånej! Jag börjar förbereda mig mentalt nu!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0