Postat 2009-10-17, kl…

Tjo motherfuckas…

Inte mycket märkvärdigt att skriva om dagens spendation på Edda hallen. Bad i sin fulla normalitet. Det enda som eventuellt skulle kunna ses som extraordinärt var att precis som jag ska lämna badhusbyggnaden så kommer Jonas Lance Stenberg in. Han ska spela pingis och frågar om vi kan hooka ikväll. Spikat, inte ofta han är hemma sähär! :)

Men just nu sitter jag med kluvna hårtoppar, och hårtopparna får representera saker att göra. Till en början så hade jag faktiskt tänkt transportera min kropp till Traversen med Fredde på deras gigaantiska Halloweenfest. Men nu känns det som att det är försent att göra det eftersom jag måste fixa ngt att klä ut mej till? Och dom hade visst ngt skellettema? Jag som hade tänkt komma med en Eminemmask?
Anyways, nu när Lance ändå är hemma så kan jag lika gärna skippa det och softa med han istället. Och som redan tidigare förutsatt så festar alla jag känner ikväll igen. Vilket suger. Exakt som alla andra helger när alla jämt kör tvådagars!

Nu ska jag ut och göra ett topphemligt ärende åt en gammal armyfriend…


Thee song…


Höres…

peaces…
2009-10-17 @ 20:57:28

Kommentarer
Postat av: D.Kivelä, kl. 23:50:17, 2009-10-17.

frivilligt att lämna in obsrek rapporten.


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0