Bajsi...

Tjo fucks...

Sitter just nu på en PC. Och inte vilke PC som helst, utan på Emils (aka Bajsi, Bajjan, Pruppan, Prupp) PC. Den har världens äckligaste mellanslagstangent som typ inte går att tryckaner.

Igår blev det ett litet äventyr iallafall. Jag och Fredde tog våran moped och begav oss till Kludd där det var fest. Och alla där skulle typ just dra ut på krogen så det blev en kort visit. Eftersom vi inte hade ngt bättre för oss så föreslog Fredrik att vi skulle köra förbi hans skola och kolla om det var ngn där. En lördagkväll kl. 00.15 typ! Och så var fallet också, en av hans classmates var kvar där och höll på. Vi fick låna en dokumentärfilm av henne och det blev att vi körde hem och såg den. Svårt att gissa?

Idag steg vi upp vid 12.00, eller ja, jag var tvungen att stiga upp då eftersom Fredrik alltid vaknar i ottan typ kl. 08.00 och ger sej inte med att försöka väcka mej för än jag stiger upp!
Vi körde i alla fulla fall till Obs! och käkade korv (till frunch). Fredde skulle också ha middag ikväll med sin klass, så han passade på att handla till det med.

Övriga händelser, halverst värda att nämna:
1. Hakade på Kludd och Sofie till Dallas.
2. Käkade fisk och pasta hemma.
3. Har plockat isär min hårddisk, på vilken jag har viktiga grejer. Har också börjat recovra filer, får se hur det går.
4. Gått till Bajsi där jag nu sitter och väntar på att dom ska komma tillbaka från Krysset och Hemmakväll. Lottes bil körde förbi här för en stund sen och tutade. Det börjar kännas som att detta är en konsiration mot att vi verkligen ska se film här?

Live update:
Ringer Bajsi nu...
Dom var på krysset...
Kommer så fort dom kan...

Nice, nu ska jag sätta mej och se Svamp Bob med Bajjans lillebror! :)


Later.

Fred.
2009-10-04 @ 18:50:11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0