Borta bra men…

Hjesna…

Sitter i Tinas bil med hon och Linn och är på väg hemmåt. Agnes ska flyga till Oslo till KP. Jag vaknade vid 12.00 och kände en fruktansvärd hunger. Och eftersom deras kyl inte hade så mkt att bjuda på så tvingade min överlevnadsinstinkt mej att gå ner på Obs! och handla. Jag köpte 1.5 kg pytt i panna. Blev sugen på det från när vi gjorde det hos Kivelä. Jag köpte också ett sex pack ägg. Mewmns!

Efter min lunch fick jag tid till diverse hemma-, husaktiviteter så jag använde min snällhet till att städa tjejernas kök. Jag byggde också ihop min 4x4x4 kub som jag råkade köra sönder på tåget igår. Jag har börjat kolla på lite sätt att lösa den. Det är ett lite annorlunda tänk man måste använda sej av. Återkommer nog på detta änme vid ett senare tillfälle.

Rubik's Revenge som den så fint heter…

Dåså, anledningen till det här inlägget; en cpfilm då cpjag och cpKivelä cpar i cplastbilen. Tot cp:


Vi kommer att komma hem nån gång vid 20.00, 20.30 kanske. Och tur i oturen i turen i otur i en, så har dom flesta i Sörbölehoodenskaran transporterat sej till Luleå för att tillbringa kvällen/natten hos/med Fallathos och Magnhild. Men vi är några tappra riddare som sitter kvar vid det polygoniska sörbölebordet!

Nu ska jag läsa lite om Apples nya pryla. Yes!


Hörs…

Peace…
2009-10-23 @ 17:25:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0