Dagens...

...outfit:
Jag:

Tröjan: Myrorna, typ 40 spänn?
Byxorna: Myrorna, typ 80?
Sockar: Intersport, säkert 79kr för ett trepack?
Glasögon: Hittade på en gata i Göteborg(!)

Tack Fredrik för kläderna. Jag känner mej som mej själv nu!(?)

Fredrik:

Tröjan: Myrorna, typ 40 spänn?
Byxorna: Myrorna, typ 80?
Sockar: Intersport, säkert 79kr för ett trepack?
Glasögon: Hittade på en gata i Göteborg(!)


Lotte ville också vara med på ett hörn med "dagen outfit" dock så var hon tråkigast i världen som inte seriös!

Dagens övriga aktiviteter som är värda att nämna har faktiskt varit att jag köpte mej ett par nya bromsbelägg till bilen och försökte byta dom. Det gick bättre än jag trodde och nu har jag snart nya bromsar på Goffen. Fortsätter väl imorgon med det! :) Inte så mkt mer att säga. Nöj er med dagens outfit.

Sharpton for president ya'll, I'm outie...


Hörs.

Peace.
2009-10-27 @ 20:41:36

Kommentarer
Postat av: mysterious super sneaky person, kl. 21:32:03, 2009-10-27.

"Sharpton for president ya'll, I'm outie..."

ya'll- ya = you, 'll = will. Alltså blir det Sharpton for president you will! Om du vill använda dig av denna typ av slang så bör du flytta plats på " ' " tecknet så att det blir y'all. Dock ser detta skumt ut så du bör helt enkelt skriva rent och simpelt; "yall" eller bara ta ditt liv! /.....n... ....

Postat av: marrow, kl. 01:05:08, 2009-11-01.

Vad hände? Är detta en seriös outfit?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0