Saker som händer…

Hej…

Fredag. Inte lik en annan fredag. Vaknade kl. 10 då klockan ringde. Jag hade lagt upp en ganska hyffsad plan på min dag. Men den fuckades upp såklart. Jag vaknade av att det regnade, det betydde att mina planer att fara på Rovön och plåta lite totaldog helt och hållet.
Vädret gjorde att jag inte motiverades att stiga upp så jag snoozade till 13.00 ungefär. Jag skulle skjutsa syrrans kille till islandan och då blev det brått så jag värmde en Billy's och käkade den i bilen. I samma veva följde jag farsan på stan och uträttade några ärenden.
Jag kom hem och till min förvåning så har manicken i pannrummet som hämtar pellets till pelletsbingen slutat fungera. Jag tar fram mina elektrikerskills och pillade lite Skruv, skruv. Klart och betalat! Det löste sej bra.


Eftersom 90% av dom jag känner nu mera är helgalkisar så tillbringade jag och Fredde kvällen hemma hos en av hans classmates och såg Waltz with Bashil. Det var en sjuk film som var riktigt snyggt gjort. Sen handlade den om krig också. Den får fyra av fem bollar(?) av mej!
Efter den gemensamma gruppaktiviteten kickade jag och Fredde till Björnens crib där han, Alle, Karja och Per satt och softade. Vi tjötade med dom ett tag, hämtade brorsan, och sen hem till mej. Fan vad det här inkägget börjar bli ett "och sen gjorde vi det, och sen det, och sen for vi dit och jag heter Kissie.se osv". Men, men. Kan väl berätta ngt roligt i stället.


Krp. Dennis Kivelä ringde mej och berättade att han hade hittat en bil på blocket som han kanske ska köpa. Kruxet är att den finns på NorrböleHooden här i stan. Han ville att jag skulle köra ner den till Örebro och då också kunna hänga lite med han en dag eller två. Sen ska jag åka tåg eller buss och eventuellt lite bil hem. Det skulle vara soft! Så vi håller tummarna att det blir så. Då kör jag ner nångång mitt i veckan så att jag kommer hem på fredagen. Det blir en "liten-lonley-mini-one-way-road-trip-med-a-minor-landscape-train-travel-back-home-resa" som kommer kunna bjuda på en massa roliga bilder och filmer till bloggen.

Jag vet att det är tråkigt när man som "bloggare" inte lägger upp bilder i sina inlägg. Och att man bara vill spy på författaren när det bara är text, men; i nuläget beror det mest på att:
t. Jag sitter (ligger) på min bärbara och min hårddisk med 20 000 bilder är på den andra datorn.
tt. Jag har inte tagit så många nya bilder, varken idag eller i dagarna på ett tag (meningsuppbyggnad?).
ttt. Det beror också på att det inte har hänt något märkvärdigt heller på sistone.
to. Jag ska ta bilder.
o. Förmodligen imorgon.

Jag ska bada med Samwise och Mahaliq imorgon också. Så… jag… kommer… inte… kunna… ta… bilder… på… det… Fan! Jag skrev förra meningen som att jag hade tänkt ta kort på morgondagens aktivitet men jag kom på att det är svårt att plåta inne på badhuset? Jag vet inte vad jag säger längre. Fredde sover redan, så jag ska göra det också.
Aj äm aowt… piece!


Hörs…

Puss…
2009-10-17 @ 02:56:24

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundgren, kl. 05:15:18, 2009-10-17.

Hej!

Det är inte så att du är sugen på att köra ner på tisdagen? Isf så skulle jag gärna vilja åka med och hoppa av i Sthlm :)

Känner att jag måste ner och hälsa på lite. Är nästan två månader sen sist:S




Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0