Newrah…

YO MOTHERBITCHIN' FUCKERS!

Dagen i stort:
05.00 - Revelj.

06.00 - Upphämtning av medpassagerare.

06.17 - Avfärd från Shell.

09.04 - Stopp i Ö-Vik.

Övik…

10.01 - Stopp i Vedabron.

Högakustenbron… fin va?

11.08 - Lunch på Sibylla efter Sundsvall.

15.10 - Sthlm

Bakom ICA Maxi i Solna i Stockholm…

14.37 - Log. 16, Livkomp. I19, Boden (2008)

Mystik heter den här bilden…

17.57 - Nora

Bild 2: Kivelä försöker befrukta Forden…

Efter 12 timmar i en äcklig Fårrdd så är man ganska dåsig! Men det gick bra att köra tot.

När jag kom fram till Nora gittade vi till en av Kiveläs polare och softade. Dom drack en caffe och jag tittade på. Sen åkte vi till Kiveläs lägenhet. Vi käkade köttbullar och pasta. Gott. Jag var hungrig som en häst!

Lägenhet…

Sen tyckte vi att det var lika bra att dra ut igen, så vi hälsade på några av hans andra polare. Vi körde Maffia en stund med dom sen for vi hem. Nu sitter jag här!

Morgondagen i stort:
Imorgon (eller om typ fyra timmar) ska vi upp igen och köra lastbil till Södertälje. Det kommer bli en kortare förmiddag som vi blir borta sen är vi tillbaka i Nora vid 13.00. VI har funtinationer på att dra på "Sveriges största" äventyrsbad som finns här i Nora. Kommer att fortlöpande lägga upp innehållsrika inlägg med bilder osv.

Här får ni en gammal Armyfilm som Kivelä hade på sin dator:

Min AK fuckade ur och jag kunde inte få in automaten som ni ser! :/

För vidare information om hur Kivelä upplevde dagen, kolla här…

Sluta aldrig dricka mjölk!


Höes…

Fred…
2009-10-20 @ 23:42:02

Kommentarer
Postat av: D.Kivelä, kl. 01:54:21, 2009-10-21.

fast jag sa klart och tydligt och klart att det ligger i örebro!

Postat av: Mor, kl. 18:34:59, 2009-10-21.

Visst minns du Gustavsviksbadet -98?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0