Facebookwars…

Yo bitches…

Sitter hemma på min bærbara dator och softar. Vaknade kl. 09.00 imorse iaf. Varför? Jo;

Som ni vet så ringer dom från Belfast hela tiden och vill göra intervjuer och grejer, och imorse skulle dom ringa kl. 10.00 och fråga mej om massa saker. Men inte det? Ingen ringer kl. 10.00, istället ringer Charlotte Lawson från Manpower Ireland och meddelar att jag inte fick jobbet på Xerox. Okej, too bad. Inte mycket att göra, CL sa att det fanns ett annat försäljningsjobb 40 minuter utanför Dublin. Men det kändes inte så lockande, "you and 'Ludvink' could still see each other on the weekends". Njaa?
Ska iaf göra en intervju med en tjej som heter Amy imorgon. Men jag slösar bara deras tid eftersom jag ändå inte tänker ta jobbet. Och nu när Kludd har spikat jobb och inte jag så måste jag ha lite mer tid på mej att bara fara till Irland eftersom jag inte har nånting där än. Men mer om det i en framtid.

Slumrade till och sovde ett tag sen var det dags att käka nått så jag kickade hem (från Kludd). Gjorde inte mkt vettigt tills Fredde och Lotte kom till mej. Vi skulle försöka göra klart lite ljudsättning till Freddes film. Och det gick väl så där med tanke på att vi skulle synka fotsteg. Inte det lättaste faktiskt. Inte så lätt heller när man inte har spelat in egna utan måste nöja sej med ett halvtaskig ljud som fanns i mitt gigaantiska ljudarkiv som lät like something the cat had dug up from behind the windmill!

Sen så om det var nån som var inne på Facebook idag så gick det kanske inte att missa att det startades ett litet FB war. Om man glömmer sin Facebook inloggad och låter ett tangentbord kopplat till den datorn hamna i fel händer så kan det få förödande konsekvenser! Och det kan till och med drabba oskyldiga, vilket det gjorde i detta fall. Men innan allting urartade så preskriberades den beafen! :)

Jag hann ut och fota lite i närområdet på SBH också. Inga bilder värda att visa upp men, det inspirerade mej iallafall nog mycket att jag ev. funtar på att dra ut imorgon och fota i höstens kalla klimat dessa tider.

Fyra pojkar från SBH gittar ner till Sthlm imorgon tidigt på morgonen med bil för att senare på kvällen se en National Hockey League match. Detroit mot St. Louis. Ändå kul om man är intresserad, happy for them! :D

Nu ska jag se om jag kan se om jag kanske kan se till så det sker; How I Met your Mother .502, fatta…!


]-[ [] ]R ]E Z.

]F ]R ]E ]).
2009-10-02 @ 01:32:54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0