Hal och ven…

Yo…

Okej, nu har jag verkligen inte varit bra på att uppdatera. Detta fenomen, som jag vill kalla det, beror på att jag dels inte har så mkt intressant att skriva men också på att jag inte har suttit vid datorn så mkt. Jag har som haft andra saker att göra. Och sen har jag hamnat i en ond cirkel; eftersom jag ser en grov tendens på ett sjunkande antal läsare så blir jag såklart mindre motiverad av att skriva. Och om jag inte skriver nånting så får jag mindre läsare. Vicious circle!

Dom andra sysselsättningarna som jag har ansatt mej själv med, de närmaste dagarna, har typ varit att stiga upp tidigt och försökt fixa min bil. Har bytt däck på bilen, varit med Fredde på hans skola, sett film. Det mesta utom att sitta vid datorn och denna domän blogg.se.

Har också lite andra saker på G som gör att jag egentligen har en massa att skriva om, men eftersom jag tror, stödjer och respekterar den personliga integriteten som jag också har full rätt till som medmänniska och inneboende på planeten Tellus, så väntar jag med att skriva nått om den saken!

Nu till det som alla kanske har väntat på; bilderna från årets upplaga av Halloweenfesten hos Bajjan. År 2006 var jag nattorienterare, 2007 var jag naken, 2008 gjorde jag lumpen och i år, 2009, så kom jag som en laktosintolerant deprimerad högstadie biologilärare från Lövånger:



En fakesuperman! "Super Hero", ofta?



Lotte i bakgrunden: "Om nån så mkt som rör min sprit det minsta, då ska ni få se på jävlar!"…


Fallos som John Lennon…


Karjas liepipa…



YouTube-mannen, jag fick kommentera "First!!1" först…

Pippi & Slynpolisen…


1) Carl ska prova att köra ett visst antal volt genom kroppen via munnen. 2) Det gjorde ont!


YouTube-mannen lika så…


Stålmannen och Läderlappen på nya äventyr:

Yeah, high five…



Såja, det får avsluta dagens inlägg den 31 oktober 2009. För er som har tillgång så ligger bilderna också uppe på SBHoodens FTP. Så det är bara att tanka och grejer! :)

Sharpton for president y'a'a'l'…l, I'm outie!


hörs…

preace…
2009-10-31 @ 23:58:43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0