He(L)g…

Yo…

Gårdagskvällen(?) får 10 av 5 stjärnor! :D

Premotar lite av SBHooden Bloggen och lägger upp en länk med ett blogg inlägg som Fredde skrev, som mest innhåller bilder! :) Kolla här och här eller här. Som ni ser så var det avskedsfest för Kludd eftersom han gittar till Irland på måndag. Själv såg jag det inte som en avskedsfest eftersom jag också kommer att fara dit inom loppet av en månad! :)

Ikväll blir det TV-spel hos mej. Har tagit fram mitt gamla Nintendo 64. Fifan vad kul det är. Mario Kart, Zelda, Exite Bike, you name it! Sen får vi se vad som händer! :D

Nu ska jag dricka en Vanilla Coke! :)


Höres…

Peace…
2009-10-10 @ 14:35:46

Kommentarer
Postat av: Anna, kl. 01:06:39, 2009-10-11.

Nåå så roligt:) det roligfast är ändå marioparty LÄTT:)

Postat av: Anna, kl. 01:07:33, 2009-10-11.

Ja vill ochså ha fin blogg..!!=( ja fattar inget av alla koder o skit HELP ME:)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0