Helpful…

Yoo…

Vaknade 07.48 (tror jag) av att morsan skulle ha skjuts till jobbet. Minns inte så mkt av den händelsen eftersom min hjärna inte hade vaknat upp än.

Gick ju såklart och la mej igen efter det och kl. 10.00 ringde väckare. Jag försöker ju ändå vara en männsika! Snoozade till 12.00 då Kludd ringde och ville ha flytthjälp. Jag svängde förbi på Sibylla och köpte en PA RI SA RE! <3 Sen fyllde vi en släp och körde bort lite grejer från Kludds crib.

Vid 16.30 for jag till Obs! och lämnade lite skräp i återvinningsstationen. Inte så mkt mer att tillägga där.

Käkade korv hemma och nu sitter jag nere i mitt nystädade, persika-aprikos-lavendel-luktande rum med Alle. Vi får se vad kvällen bjuder på. Inte så mkt som händer mitt i veckan!


Det var väl dagen istort. Annars då? Jo, min hårddisk som jag har en massa viktiga filmprojekt på har ju lagt ner. Jag har ett hårddiskverktyg som är bra som fan, där man kan reparera och göra massa tester. Och man ska också kunna ta tillbaka filer. Det är ju posivitv, förutom att hårddisken är på 500 GB och programmet måste söka igenom 122 446 508 filer. Det har jag gjort, det tog 2.5 dagar! När det var klart så fick jag upp en lista på alllallallallaaaalaa filer men mina filmprojekt var inte där såklart? :O Om man skannade 1500 filer t ex, så kunde jag hitta mina filmer, men dom var inte fullständiga, såklart! Det får mej att spy och jag måste hitta en lösning på detta problem snart. Aja…

Det är onsdag den sjunde oktober och ni har just blivit intolerismade!
I'm out ya'll…

Kvällens bilder:

Stoppmotion från när vi grillade hos Calle back in 2007…

]-[ÖRS…

]FRED…
2009-10-07 @ 23:22:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0