"Han viet dom…"

Aatjena biatchjes…

Jag vet! Jag har blandat ihop Rumänien med Ungern. Varför? Jo, för att hufvudstaten i Ungern heter Budapest och hufvudstaten i Rumänien heter Bukarest. Pretty similar don't you think!?

Anyways, sitter återigen nere i min rom och fipplar med Freddes film. Har också hunnit med att hjälpa Freddes classmate Clara. Alltid kul att kunna hjälpa till. Igår kändes det som att vi var klara med filmen, men det är alltid ngt som kommer upp och då måste man sätta sej ner och pilla igen.

Idag har dagen bara gått ut på att redigera. Och jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Det blir väl förmodligen TV spel här igen. Jag måste ladda min D90 och ta några sjuka bilder snart känner jag. Börjar som gå trögt med det.

Sen funtar vi på att spela in en sketch eller bara en snygg film i HD. Man måste ju passa på att göra det när man har en nog bra kamera! Har nån någon cool idé så är det bara att höra av er. Och som ni ser nu så har jag lagt till tre länkar högst upp på bloggen som går till min FB, YT och till SBHs blogg. Så det är bara att posta en idé nånstanch. Jag har också funtinationer på att göra om min banner och/eller design.
Jag har gjort en testdesign som ni kan se här och här. Jag gjorde den för ett tag sen men jag vet inte om jag ska använda den. Jag vill hellre ha en rörlig banner som är gjord i flash. Det blir roligare så! Sen har jag som vanjt, vänt, vänjt, vaäntjnat mej vid att bloggen är svart, så jag tror inte jag bara PANG! byter till vitt igen bara så där. Endel läsare kanske har epilepsi, så en hastig switchning av färger kanske skulle skapa oreda.

Jag känner också en viss abstinens efter nånting som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Känslan jag har är som att ständigt vara sugen på godis fast jag har egentligen inte några problem med (längre). Utan nu är det som att jag hela tiden är hungrig fast jag nyss har ätit. Eller som att det är nått som jag minns som kändes bra fast jag kan inte avgöra om jag har drömt det eller om det var verklighet. En slags längtan kanske. Jag vet att tiden bara springer iväg och snart säger det bara pang sen är det nice igen. Det vet vi!
Nu ska jag gå och käka iallafall, sen ska jag nog fira livet med en Vanilla Coke! :)


Sharpton for president ya'll, I'm outie…

p'z
2009-10-14 @ 17:35:50

Kommentarer
Postat av: evvhevhvheevheesaanter, kl. 22:18:44, 2009-10-14.

du har nog mest troligt diabetes


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0