Krubb…

Aatjenahej…

Sitter uppe i köket och har gjort det igen;
Efter att vi hade sett G. I. Joe hos Fredde for vi hem till mej och lirade TVspel. Och det brukar oftast resultera i att man inte går och lägger sej så tidigt. Men klockan blev kanske halv tre, tre innan jag fick lägga mej. Som tidigare nämnt så är bland det bästa som finns att bara sova tills man vaknar. Och det gjorde jag ju såklart i morse med. Jag vaknade kl. 10.00 och kände mej utvilad och inte alls trött. Men jag stiger inte upp för det? Nej, nej. Jag ligger kvar även fast jag är pigg och force-somnar igen. Och så håller det på, vaknar, somnar, vaknar och somnar. Om och om igen i typ tre, fyra timmar. Så när jag inte orkar med mej själv längre så stiger jag upp vid 14.00, hungrig som two cats fighting och less på att jag sover bort halva dagen.

Men, men. Nu sitter jag här uppe och intar föda i form av gårdagens middag som jag och Fallos lagade. Jag inser att jag har mycket saker som nu ligger inom mitt ansvarsområde, då jag är helt själv i huset. Ingen Isak eller Sarah och inga päron.
Jag måste diska, städa till i vardagsrummet och i köket. Plocka bort lite skit och jag skulle också kunna hämta mitt pass som jag beställde i förra veckan, men Farbro Blå stänger tre. SÅH!

Igår tog vi också farväl av Kludd som flög till Dublin imorse. Känns overkligt att han verkligen har gittat nu. Jag ska iallafall höra med han när han har fixat boende om jag kan komma dit och softa med han ett tag. Känns lite dumt, men från början skulle vi ju åka tillsammans. Jag fick dock inte napp på några av jobben som jag hade sökt. Weird! Men nu när han har åkt så är det lätt(are) för mej att dra dit och kolla om det finns några jobb att söka. Vi får se när jag bestämmer mej för att fara, förmodligen när biljetterna inte är allt för dyra. :)

Måndag idag och det känns som att jag är den sista människan på jorden. För folk jobbar, folk går skola, folk sover(?). Har pratat lite med Agnes och den enda som har ringt mej är Bajsis morsa som ringde i fickan. Jag ska nog ta mej en dusch, sen kanske se en film i min ensamhet. Miss you!

"Hej, jag heter Shanti Rooney och jag är skådespelare…"


Hrs…

Pce…
2009-10-12 @ 16:50:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0