Kveld…

Yo…

Klockan är 20.22.16 när jag börjar skriva det här. Kvällens plan var egentligen att dra och bowla, men det sket sej. Vi blev bara tre stycken. Så vi sparar våra pengar till imorgon istället när vi ska dra antingen upp i landet eller ner i landet (beroende på folks banghet) och bada!

Tidigare pratade jag i telefon och sekunderna efter jag la på så kom en lite spindel krypandes bredvid mej och Fredde som satt i min säng. AHHHHRRRRGGGG! Både jag och Fredde flyger upp som två små flickor och skriker! WHAAMM! Jag mördar spindels brutalt och vårat lidande är över. Egentligen är det inte ens lite farligt med spindlar men när den helt plötsligt kryper upp bredvid en och Fredde reagerade som har gör så rycks man som med! :)

Jag var och plåtade lite grejer idag också men eftersom jag har två CPn här som vill fara så hinner jag inte lägga upp ngt eller skriva ngt me……
2009-10-02 @ 20:35:52

Kommentarer
Postat av: Kveld..., kl. 23:31:30, 2009-10-02.

Tog det verkligen 13:36 att knåpa ihop det där inlägget.....?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0