Lokalt Area Nätverk…

Hej!

Vaknade "tidigt" av att syrran ville att jag skulle komma och vara barnavakt åt M&S. Sagt och gjort. Vi satt på deras dator och tittade på "bolibompawebben" som Malik säger. Det är sjukt att han redan sitter och klickar vid en dator. Fan så mkt mer han har att lära än mej när jag började sitta vid datorn när jag också var 6 år gammal! :D Internet fanns just och pass?

Det här är Shufflepuck Café. Det var det första spelet jag spelade i mitt liv. Det och pussel typ. Och nu sitter Malik själv vid internet och spelar Flashspel!!

Jag åkte hem vid 14.00 iallafall och Fredde låg fortfarande och sov. Jag tog med mej han och vi hämtade Bajsi och kickade på Dallas och dom käkade pizza. Hem igen sen och snacka med Kivelä lite mer om bilen och min trip till Örebro.

Som det ser ut nu så ska jag köra ner till Örebro på tisdagsmorgon och hänga där till torsdag och sen åka tåg till Härnösand för att hälsa på Tina, Agnes och Linn. För att sen åka bil med dom hem på fredagseftermiddagen. Kommer nog att få sällskap av Sandra till Stockholm också! :) Det blir en roadtrip.
Här är lite pics på bilen; dom är mest riktade till dej Kivelä.

Bil…

Som ni förstår så körde jag till Frostkåge och köpte bilen åt Kivelä. Fyra papp, BAM! Och nu har jag provkörd lite i stan och ut till Anderstorp och sitter nu på ett så kallat Local Area Network i Karjas kvartersgård. Dom som befinner här just nu är jag, Bajsi, Gille, Karja, Per, Isse och Apan. Alla lanar utom Isse och Apan.


På sista bilden ser vi Bajsi sitta och spela "Met & Fuck" på internet…

Jag ska inte bli så långvarig här för att jag ska till Af imorgon vid 13 och softa. Sen måste jag vila upp mej tills på tisdag om hela den dagen ska gå till framförning av fordon i 10 timmar!


Hörs

Fred
2009-10-19 @ 02:11:43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0