LulePite…

Chaa…

Up in the morning and out to school! Na na na na na na na na naaa. Näe men upp tidigt iaf. En mindre roadtrip hade vi framför oss. Vi drog upp på Solbacken och käkade korv på ICA Maxi, och Lotte skulle nödvändigtvis ha cider?

Kan lägga upp highlights i form bilder och filmer och dylikt på själva bilfärden etc:

Lite roadpicz…


Färden osv…


Världens första pommes som såg ut som en papegoja!!!



Vi hann gitta till Fallos ett tag och se hans lägenhet, fet…

Det blev inga bilder från själva badandet. Men det var overall en kul baddag och att få ta Betty Bultare (Golfen) ut på the road again är alltid mysigt! Hade tänkt ta och plåta lite inne på badet men jag glömde och/eller pallade inte typ.

Sen innan vi fot till Fallos så sprang jag in på ICA Kvantum och köpte Vanilla Coke! :D <3 MEN! Dom säljer inte flak längre? Så klart inte! Dom har bara en kyl där som man får plocka en och en dricka ur. Jag kan ju inte plocka 24 st burkar utan att kunna lägga dom i ett flak eller en annan slags kontainer? Så jag köpte bara sex stycken burkar. Och två stycken drickor som heter 'Cream'. Ska också smaka vanilj tydligen. Och det bästa av allt är att jag glömde dom hos Fallos i Luleå! Så nu får jag vänta till nästa helg innan jag får dom. Men den som väntar på ngt gott… ;)

Jag och Fredde skjutsade hem Lotte och hann förbi Obs! också. Jag vet inte vad jag gjorde men jag köpte en Burn, en cola? Sånna godisar som är som Non Stop, fast dom heter Never Stop, och fyra Kexchoklad? Vad hände? :P

Jag och Fredde har bara suttit och småreddgat lite här hemma nu och vi ska väl kicka vidare mot slummen sen! :)

(Ni kan läsa allt dom hur Fredde upplevde denna dag, här på SBHoodens blogg!)


]-[öres…

]Peace…
2009-10-03 @ 23:28:57

Kommentarer
Postat av: Hilda, kl. 23:51:19, 2009-10-03.

Betty Bultare! Blir så otroligt stolt när du nämner henne vid namn!

Som den bilogiska mor ja är åt henne så är ja nöjd över dg som adoptivpappa!

Hoppas ni haft trevligt, själv har ja varit i Malmö och spekat runt med niåfårtifajvan och handlat en massa som ja mest troligt inte behöver.

As usual!

Postat av: Fallos, kl. 08:51:27, 2009-10-05.

hahahahah



- Vad gjorde ni igår?

- Käkade plättar


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0