Mer krubb…

Tjo motherfuckas…

Detta händer exakt just nu:
1. Fallos ligger/sitter i min säng med min bärbara dator och pillar.
2. Fredde sitter bredvid och tittar på.
3. Jag sitter vid min stationära dator och skriver ett blogg inlägg.
4. Karja står på knäna och lutar sej över mitt lilla bord i mitten av mit rum och spelar TVspel.
5. Alle sitter på kanten av soffan och koncentrerar sej på TVspelet.
6. Björnen lika så.
7. Bajsi med. Han sa just; "Håll bort han, håll bort han, håll bort han!".
8. Det tjatas om att dom ska dra på Obs! och handla gofika.
9. Jag har redan varit där när jag skulle handla ngt att käka till middag.
10. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Det jag köpte var:
1. Billy's Pan Pizzor 8 pack.
2. Gorby's 10 pack.
3. En 50 cl fanta.
4. Två chokladmjölk
5. Wienerbullar.
6. Tvåpack sockerkaka.

Så min middag blev en gorbys och sockerkaka. En typisk lan-middag alltså, fast det inte ens är LAN. Mina päron kommer hem om en kort tid också. Det ska bli nice och se bilder och film från Rumänien. Nu ska jag gå upp och kolla lite khrejer!


Smell ya' l8r…

Fred…

2009-10-12 @ 20:42:02

Kommentarer
Postat av: Ungern! Ungern!!, kl. 21:15:18, 2009-10-13.


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0