Mkt gjort…

Yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooa…

Jag ställde faktiskt väckaren på 10.00 imorse. Softade ett tag sen kickade jag till Freddes skola. Han behövde mej där för att han skulle få feeback av sin lärare om hur han, vi, jag, kan för bättra hans film. Det blev några ändringar som vi måste göra. Ta bort lite onödig musik, byta ut några klipp. Men det är minor saker som ska fixas så jag ska sätta mej och göra dom nu.

Annars då? Har städat i köket uppe åt min mor och även damsugat nere i min rom. Det blev till och med en omedveten powernap. Och när jag vaknade så minns jag vad jag somnade till:

Ganska intressanta grejer faktiskt (även om jag somnade med fem minuter kvar på sista delen)…

Jag vaknade också av att jag var djuriskt hungrig. Så jag gick upp och fick nygrillad kyckling från Obs! av morsan och farsan. Så nu när jag sitter nere i min datorskrubb så är jag mätt och belåten och taggad inför att redigera igen.
Jag lyssnar på hög musik i ett par lurar så jag hör inte om det kommer ngn ner i källaren eller in i mitt rum. Men jag har satt upp ett bevakningssystem. Jag delar bildskärm med min bärbara dator som sitter på sängen och softar med webcamen igång! Funkar fett nice. Men man blir lite nojig, för varje gång man inte kollar om det kommer nån, så kan det ju KOMMA NÅN!!?

Nu ska jag fortsätta med Freddes film. Det är väl så kvällen kommer att spenderas; nere i källaren, med min dator, och kanske Fredde och nån mer. Det visar sej.
Här är en bra låt…


hörs

fred
2009-10-13 @ 19:02:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0