Norske zombies…

Tjo mor bitches ...

Å sove til du våkner, er det ingenting vakrere type! Jeg kjørte til politistasjonen i dag og vil fastsette en rettferdig pass. Jeg var en centimerter kortere enn jeg trodde, pluss de tok mitt fingeravtrykk. "Vi gjør det i disse dager, sier den kvinnelige politiet.

Det var pizza til middag, slik at det ikke koker tørt. Foreldrene mine går til Budapest for helgen, og har gitt alt ansvar til meg. Og som voksen som jeg er vil ikke gjøre noen skuffelse, og huset vil bli tatt når de kommer hjem.

I kveld har jeg brukt i mitt lille datamaskinen kiosker. Jeg har fortsatt å redigere Freddes film og det begynner å nesten ta sin endelige form nå. Di animere bildene har jeg gjort klare og bare venter på at Fredde skal slutte med en dag og godkjenne.

I morgen vil vi prøve å finne noe å gjøre for Kludd flyr til Dublin mandag (som det virker nå). Da Tina og jentene hjem fra Härnösand, også. Det vil være et fett mykt helg!

Nå kommer snart Calle, Karja og Bajjan tilbake fra Shell og så får vi se Harold and Kumar goes to White Castle. Jeg har ikke sett det, men det sier at det er bra. Nå vil jeg ikke bry dere med min dårlige norsk lenger. Ha det, så se deg i morgen! : D


Herad --

Fred --
2009-10-08 @ 23:29:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0