Okej…

…ikväll är det lördag och vad händer? Tråkig kväll = tråkigt inlägg.

At the moment softar jag med Alle och Linus. Malik och Sam är också här och spelar TV spel. Resten av världen är typ kvar i Luleå. Dom skulle se Surrogates. Jag fick förfrågan om att komma dit och se den, men jag har inte något fortskaffningsmedel. Så vi får nog se den här hemma istället. Jag, Alle och Linus alltså.

Dagens aktiviteter har mest varit att ta det lugnt hemma. Jag var ute i lekparken med Malik och Sam ett stund också. Allt annat är precis som vanligt här hemma, lugnt och skönt!

Får se om ngt annat spännande händer ikväll med, förhoppningsvis, kanske, det visar sej…


Nu ska jag trycka på Spara & publicera…



Höres…

Puss…
2009-10-24 @ 19:09:22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0