§öndag...

Tjo..

Sitter uppe i ett tomt (dom andra är där nere) hus utan min hårddisk med bilder så det blir inga bilder, utan en film. Sen.

Lördag:
Skulle ha en soft TVspelskväll hos mej. Slutade med att några gittade och såg fotboll med alkohol och vi som blev kvar såg Zombieland. Den var mer rolig än hemsk, kanske för att det var en skräckkomedi?
Sen hämtades lite folk från krogen osv osv. Det var over all en riktigt nice loerdag! :D

Söndag:
Stiger upp i reko tid och käkar pannkaka. Låter tiden gå till kl.16.00 då jag skulle skjutsa Isse till bussen. Han skulle till Kalix och plugga lite. Fick helt plötsligt multibla saker till på halsen som skulle göras; säga hejdå, köpa lingonsylt på tub till syrran, ringa morsan i Rumänien och be dom instruera mej om hur man startar om pannan eftersom den hade stannat och då finns det inget varmvatten att tillgå i hela huset. But I pulled it all off!

Jag och Fallos for på Obs! och handlade ingredienser till tacogratäng. Det blev fan gott alltså. Det ska jag börja laga alltid när jag är ensam hemma eller om jag ska bjuda ngn på det ngn ggn. Sen var planen att kicka till Fredde och se G. I. Joe. Det var btw en dålig film. Lite för mkt action för mej alltså. Sen ju mer filmen led mot sitt slut, desto mer kunde man dra referenser till Star Wars. 2/5 i betyg.

Här är en incident som inträffade en stund innan middagen: Two Cats Fighting! :D

Det roliga med det här klippet är att även om man skulle se några katter på kameran så står dom helt blixt stilla! Sen är det bara sjukt kul att man inte såg dom när Fallos tog upp iPhonen och skulle filma. Katterna står precis vid den blåa traktorns skopa.

Jag känner att det är lite motsträvigt att fylla bloggen med intressanta ämnen och/eller händelser och att det medför att färre läser min blogg i nuläget. Jag tror att eventuella aktiviteter i veckan och/eller till helgen kommer kunna bidra till att jag skriver innehållsrikare inlägg med bilder, filmer och dylikt.

Nu ska jag styra upp lite TVspel up in this joint.


Höres…

Peace…

2009-10-12 @ 00:51:40

Kommentarer
Postat av: Ungern var det! Morsfars var i Ungern!, kl. 21:11:06, 2009-10-13.


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0