Ovanligheter…

Hej!

Inget blev som planerat igår. Det blev inget häng med Lance. Han tyckte att vi skulle ta det en annan helg. Okej, med inget att göra och känslan av mållöshet så åkte jag upp på Getberget för att kolla på en bil åt Kivelä. Sen hann jag förbi Shell och hamnade på Freddes skola där dom förfestade.

Fourfeast…


Jag hade ingen kostym så jag hade inte tänkt följa med först…

Men jag fick låna Claras mask och följde med på Traversen iallafall. Det var inget mindre än en helt klart ovanlig upplevelse. Studentfolk, det är det ända jag behöver säga! Datanördar + alkohol = Bara kul för mej att sitta och observera från ett säkert avstånd. Jag vet inte om det pinsamma var att jag var där eller om det pinsamma var att jag var där utan kostym. Iallafall så vet med säkerhet att jag hade roligare där än om jag hade varit hemma själv, även om kvällen till 90% bjöd på weirdness.

Det blev en meningslös efterfest på villagatan en stund sen kickade jag hem. Overall en soft kväll. Även om majoriteten av folket jag tillbringade kvällen med kontinuerligt tyckte att jag skulle röra mej i nån slags takt i form av dans. Men det gjorde jag inte. Som tur var. För allas skull…

Jag hade också filmat lite inne på Traversen men jag får inte lägga upp det för X. Det var en liten film när han dansade, han har tydligen helt plötsligt börja skämmas över sin dansstil!? Men det får vi ta nån annan gång! :D

Jag hade kommit på en mer utförlig och mer beskrivande text som handlade om kvällen igår, men just nu sviker mitt minne mej. Jag återkommer till ämnet om jag minns senare…

Här är en randombild på Freddes två navlar från en annan kväll…

I nuläget är Fredrik bakis och vill ha pizza, he's getting on my nerves. Jag tror att vi ska ta och åtgärda hans hunger nu. Adjö!


Hörs…

Fred…
2009-10-18 @ 14:50:55

Kommentarer
Postat av: Lance, kl. 19:57:41, 2009-10-18.

Du sa ju att du skulle på studentfest. Varför därför jag inte orka hänga på :S Vi skulle styrt nått för jag hade mins lika tråkigt ;P


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0