Pannkakkaa…

Tjyo mdrfks…

Hektisk dag idag! Meaning? Meaning att jag vaknade kl 08.37 av att Fredde kom hem till mej. Varför var det jobbigt? Jo, för att jag hade suttit uppe till 06.00 typ och försökt få till en bra export på hans film som han skulle visa idag för sina lärare och sin klass. Och varför blev det så sent? Jo, för att vi såg Remember The Titans i natt. Satan vilken rulle, det var allt för länge sen jag såg den. Sen kickade vi till Shell.

Oh good ol'Shell. Det skulle man kunna säga är våran tillflyktsort. Där han man tillbringat några timmar, några år. Och för att inte börja snacka om några tusen! Ända sen dom dagarna man gick i sjuan så har man farit på Shell och köpt sej nånting. Alltid lika pålitligt öppet, dygnet runt, året om. Shell är för oss som byhålans korvmoj. Eller storstadens hetaste uteställe. På Shell vet man vad man får. Det är Shell självt som har gett oss en anledningen att bli trogna stamkunder som vi är. Utan Shell hade man varit hungrig där på småtimmarna om natten och man hade inte heller kunnat ha ngn stans att fara när man har tråkigt!

Calle och Björnen ville inte vara med på min blogg så jag lägger upp dom här. Sen inhandlades en Ost&Basån korv, en pepsi och en fucking Red Bull shot? :O Det var för sjukt för att vara sant så jag, Bajjan och Calle blev tvugna att köpa och prova. Tre kroner dyrare än en vanlig RB, varm och utan kolsyra! Det var inte så gott men man blev fan pigg. Där av kanske varför jag inte somnade för än 06.00? Maybe, vem vet! :D

Jag fick mej upp vid 12.00 iallafall och kickade till Freddes skola för att visa våran film för hans klass. Det tyckte att den var bra än så länge (den är inte riktigt klar än). Och vi fick lite feeback av lärarna om vad som ev. kunde förbättras. (Känns som att jag har skrivit det här tre dagar i rad nu; om feedback och lärare och om Freddes skola!). Jag tror inte lärarna fattar att jag inte går i den där klassen, dom tror säkert att jag också pluggar till scenograf. För att jag hjälper till där så mkt. Men det gör jag bara för att det är kul! :)

Fredrik har fått besök av en jenta som heter Erika som han träffade i Gbg och som känner en i hans klass. Efter det som kändes som en evighet av feedback och råd och tips och tricks på Freddes skola så körde vi runt Skell och visade Erika runt i stan. Inte så mkt att visa det vill säga. Mest pinsamt.
Och som en följd av det så tror jag att vi ska se en rulle hos Fredde ikväll eftersom alla andra ser på hockey. SånuskajagbloggaklartsenskajaghöraavmejtillFreddeochhöravadhanharförsej.Dåhörsvisenaremotherfuckas… <-Klicka absolut inte!! VIRUS!!!


Ses…

Pec…
2009-10-15 @ 20:10:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0