3 mm…

Yo alla…

Igår vart det fest igen hos Calle med alla. Har inte tagit några bilder dock, men det var ändå roligt. Ganska mkt same shit different helg men. Det blev iallafall en Golf full med tjejer, skrovmål och lite Maggio i bakgrunden, riktigt mysigt faktiskt! :) Det kommer att bli en miljard bilder när jag får min D90. Den kommer ev. imorgon eller på tisdag. Då jävul!

Annars idag så drog jag till Kludd (bild 2) vid 16.00 och var där 4 h typ. Käkade lite hemma sen drog vi till Fredde. Dom såg på Saving Private Ryan. Riktigt bra rulle. Efter det så skulle Fredde sova för att han har skola. Vi kickade förbi Shell och sen hamnade vi hos mej. Inte så händelserik dag fram tills nu:

Så, jag sitter nere i mitt crib och softar med:
calleallebajsiallebjärn
.
Det snackas om att raka skallen här ikväll. Bajsi har redan börjat som ni ser:

Jag funtar på att göra det också och då skulle jag se ut så här:
Vg
Turkiet 'o8…

Jag har inte INTE klippt mej korthårig på typ 8 år? Men vafan! Jag har alltid haft rakad skalle känns det som. Och jag gillar det. Jag kan lista fördelar och nackdelar:
+
1.Man slipper torka håret när man duschat.
2. Man får inte fett hår.
3. Man behöver inte bry sej om nån slags frisyr.
4. Man kommer aldrig att tappa sin huvudbonad.


1. Brudar diggar det oftast inte.
2. Öronen ser helt plötsligt gigantiska ut.
3. Huvudformen framhävs. Kan dock vara antingen positivt eller negativt.

Men jag vet inte, jag har en pakt med Fredrik som jag helst inte vill bryta. För då bryter jag ju hans förtroende och det gör inte jag som vän. Vi sparar håret tillsammans och jag tror att jag kommer att spara så länge jag orkar och just nu så har jag inget emot att ha långt hår.

Nu ska jag vara med i lite vänd-tia här i källaren på Liljevägen på SörböleHooden. I outie ya'll…

höreZ

peacE
2009-09-07 @ 02:38:15

Kommentarer
Postat av: din gud Backvollie, kl. 16:32:51, 2009-09-07.

Tjennaaa. Sweet blogg, nästan lika intressant som Blondinbellas! :D Hur är läget i Schkell? Jag och Backlund jobbar på samma lager i schtockholm och det är inte så lite nice ska du veta! Jaaa att du har långt hår förresten, 2cm eller? ;D

Postat av: hani, kl. 00:05:52, 2009-09-08.

för det skulle va det värsta som kunde hända eller vad:D JA Ä FETT SUGEN!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0