Back home…

Yo allalalaallallaallaal…

Ikväll har vi spelat in dialogen till Freddes film. Jag fortsätter säga 'Freddes film' för att den har egentligen ingen titel än. Eller dens workingtitel är väl S.P.O.OK. Freddes inoffeciella serietidnings filmserie. Men han verkar jobba på en ny titel, så tills dess är det 'Freddes film', capish? Vi ska nog spela in alla övriga ljudeffekter imorgon, det blir spännande. Undrar hur fan vi ska få det att låta verkligt när t ex Sarah sätter sej i en fotölj eller när bajsi bläddrar i några papper?

Kan lägga upp en gammal goding som jag la upp på Facebook för länge sen. Men den togs bort för att jag misstänktes för bort mot upphovsrättslagen. Så jag lägger upp den på YouTube och här istället! :D

Förevigt, föralltid, SÖRBÖLE

Sen för alla som gick på min rape så lägger jag upp den här:

Jag tror inte så många trodde att det var for real, men det var kul så länge det varade! :D hihahehu…

Imorgon ringer Charlotte Lawson ännu en gång kl. 13.00. Sen ska jag till Manpower i Skell och snacka med Tom Jak (svenne) kl. 14.00. Sen ringer Xerox på min mobil och då ska jag få sitta i ett kontor och snacka med dom kl. 15.00. Funtar på att ta med mej datorn så att jag kan svara riktigt bra! :)

Nu sitter jag hos Kludd och hjälper han med lite förberedelser till hans intervju som han har imorgon med HP. Det var typ 1000000000 frågor han skulle förbereda. Men vi hoppas på att det går bra.

Jag kommer med fortlöpande inf(h)oe om hur det går imorgon så. Och för er som bryr er nu ska jag pilla på en eventuell design, vad sägs som det?


]-[ [] ]R ]E Z

]P'Z
2009-09-23 @ 02:35:33

Kommentarer
Postat av: Förevigt, föralltid, Sörböle, kl. 11:56:38, 2009-09-23.

oh, vilken fiin film!

Postat av: Anonym, kl. 23:40:31, 2009-09-23.

kul mä filmer JÖÖÖ

Postat av: Hilda, kl. 00:53:05, 2009-09-24.

JAG ÄLSKAR ER!

Herregud, nästa gång ja fyller år, dvs halvvägs till 50 så ska ja önska mig en kväll med er.

Lätt!

För övrigt är du ju så söt att Betty står i lä, lilla lilla VG.


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0